Ситоплат

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 418
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Ситоплат

Мнение от Марин » 26 яну 2020 08:14

Ако някой е работил с такива тъкани нека каже кой тип е най-походящ за обличане на модел примерно 160 см. разпереност.

http://microasu.net/cart/ситоплат-бял-127см

Добри Грабчев
Мнения: 1347
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: Ситоплат

Мнение от Добри Грабчев » 27 яну 2020 18:47

Марине, честно казано не знам.
Един мой приятел ми изпрати плат но с какви отвори не помня.
Според мен няма голямо значение микроните на отворите, защото те се запълват от лака...
Иначе е много здрав, но като се лакира се цепи като вестник!
Пробвах лакиран със смола кевларен плат и той по същия начин се реже без проблем...Кевлара си го режа с обикновени ножици, като му залепя хартиено тиксо.След нанасянето на смола тиксото се разлепва само.
Има и платове през които сеят брашно.Марка 500 означава 500 отвора на квадратен сантиметър.Не знам кой от платовете е по-здрав но това е относително.
Последна промяна от Добри Грабчев на 28 яну 2020 08:54, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 418
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Ситоплат

Мнение от Марин » 27 яну 2020 19:47

Не съм работил с нищо подобно и не знам. Навремето обличах крилата с т.н. "япон" и в/у него 18 гр. стъклено воалче, доста здраво става. Сега япон няма, Петьо пробва с паус и върху него пак воалче, става много добре, в теглово отношение не знам как е.


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта