Як 1

Копия на самолети и хеликоптери
Добри Грабчев
Мнения: 1176
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Як 1

Мнение от Добри Грабчев » 29 сеп 2019 21:29

И тоя полетя въпреки високото си тегло което за копия е мах.15 кг!
http://forum.rcdesign.ru/f82/thread341118-35.html


Потребителски аватар
Slav_s
Site Admin
Мнения: 396
Регистриран: 28 ное 2016 14:54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Як 1

Мнение от Slav_s » 29 сеп 2019 23:38

Много добро кацане имайки в предвид нароварването и теглото :)
Този ли имаше пробем с прегряването вървия полет?
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER ! ;)

Добри Грабчев
Мнения: 1176
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: Як 1

Мнение от Добри Грабчев » 30 сеп 2019 13:12

Следя темата с интерес.И лети добре!
То крилото на Як-1 е по-голямо от това на Як-3 и е почти 1 квадратен метър.Така, че 170гр/дм2 не е много.
То проблема с охлаждането не мисля, че е решен!Виж как са облечени! :D
-Докато не сложи ребрата в тунел проблема ще си остане.В случая постъпващия въздух обикаля в пространството около мотора.Имаше момент когато едни гуфрета с изгорелите газове бяха около картера но ги махна.
-Другото е колесника...На вид е като оригинала но кинематиката е различна!
-Третото е, че копията са до 15 кг и трябва да минава към "гигантите"!А това, че оригинала е музеен експонат не е добре тъй като понякога са събирани от тук от там...за публиката.

http://forum.rcdesign.ru/f82/thread341118-32.html

Tasev
Мнения: 822
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: Як 1

Мнение от Tasev » 30 сеп 2019 18:28

Тоя не можа ли да направи изпускателните тръби от чугун?Интересна е сглобката на крилото към тялото?🤔🤔🤔😉😉
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Добри Грабчев
Мнения: 1176
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: Як 1

Мнение от Добри Грабчев » 30 сеп 2019 22:44

[quote=Tasev post_id=18741 time=1569857306 user_id=53
Интересна е сглобката на крилото към тялото?🤔🤔🤔😉😉
[/quote]

Тръба ...както сега ги правят всички...200-300 грама отгоре но се разглобява, букси жици...
Аз също се замислях дали да правя крило на части когато размера му е 2300 мм а тялото е 2150 мм???
Това е ако се пренася в сандък и няма как да се спечели от размера му доста.
Има и друго...колкото е по разпарчосан модела, толкова повече време е необходимо за сглобяването му и естествено да се пропусне нещо важно...
Второ при такава сглобка на крилото ще има компромис с колесника...Някои капаци ще липсват!

Tasev
Мнения: 822
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: Як 1

Мнение от Tasev » 01 окт 2019 13:08

Да ,има логика! Но при голям модел проблема е при транспорта!? ;) :lol:
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Добри Грабчев
Мнения: 1176
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: Як 1

Мнение от Добри Грабчев » 03 окт 2019 21:26

Tasev написа:
01 окт 2019 13:08
Да ,има логика! Но при голям модел проблема е при транспорта!? ;) :lol:
Най вече пилотажа е проблема!
Тежки самолети с голямо крилно натоварване си е проблем.Ниски скорости водят до катастрофа!
Тоя кацна без да спуща клапи.Това е като начало отлично.За напред ще се възползва вероятно от опцията клапи и малки скорости...
Мого ми хареса...толкова труд и накрая успех. Браво!Истински моделист!

Tasev
Мнения: 822
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: Як 1

Мнение от Tasev » 11 ное 2019 16:44

Добри?Един въпрос?Защо си триеш темите за ЯК а?Не ти се меся в решението.Но смятам,че по тоя начин прявиш кефа на някого?Заличаваш историята на нещо което от доста години си правил,правиш все още?По тая логика?Да не почнеш да трошиш самолетите и калъпите?🤔🤔🤔😎😎😎
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Добри Грабчев
Мнения: 1176
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: Як 1

Мнение от Добри Грабчев » 11 ное 2019 20:18

Не искам да коментирам в този форум ВЕЧЕ КАКВОТО И ДА БИЛО.Писах ти на лични!А и има фейсбук!!!


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост