Замислям се обаче , щом на 2м. свива толкова --- колко ли ще свие корпуса на истинските яхти дето са по 15/20м. ????
Re: Як-3 мащаб1/4
-
Петър Алексиев
- Мнения: 526
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: Як-3 мащаб1/4
Даааа -- Баи Добри , ама кьофтенца със смола хич не върви
Замислям се обаче , щом на 2м. свива толкова --- колко ли ще свие корпуса на истинските яхти дето са по 15/20м. ????
Замислям се обаче , щом на 2м. свива толкова --- колко ли ще свие корпуса на истинските яхти дето са по 15/20м. ????
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
- Марин
- Мнения: 478
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Як-3 мащаб1/4
Доста як излезе този ЯкДобри Грабчев написа: ↑07 ное 2018 18:47Ето какво става когато колелото започне да се прибира по време на кацане...Дясното колело дърпа самолета на дясно и излиза извън полосата!
-
Tasev
- Мнения: 1892
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Як-3 мащаб1/4
И английския Москито е бил изцяло от дърво сътворен.!Заради немските радари.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
Fantasmos
-
Tasev
- Мнения: 1892
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Як-3 мащаб1/4
Христо, имаше един сериал .На времето.Записвал съм го на видео касети!Имам го целия.Казваше се -"Да докоснеш небето".Уникален сериал.Не знам в момента дали не е архивиран някъде?Серияла започваше с опитите и проектите на Леонардо.Братя Райт и т.н. В една от сериите се показваше разработката на Москито .Задачите които трябва да изпълнява.Ниско прелитащ ,пекиращ бомбандировач! И по тая пречина е бил правен от шперплат и дърво.При нощните рейдове на английските ВВС са се пускали ленти от алуминиево фолио за заблуда на радарите. Извинявам се ако съм Ви утегчил?!!!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 603
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
-
Fantasmos
Re: Як-3 мащаб1/4
Именно, няма как причината да ги правят дървени да са баш радарите, просто метала е бил супер кът...
-
Fantasmos
Re: Як-3 мащаб1/4
On 7 July 1938, Geoffrey de Havilland wrote to Air Marshal Wilfrid Freeman, the Air Council's member for Research and Development, discussing the specification and arguing that in war there would be shortages of aluminium and steel but supplies of wood-based products were "adequate." [nb 3] Although inferior in tension, the strength to weight ratio of wood is equal to or better than light alloys or steel, hence this approach was feasible.[17][13]
- Марин
- Мнения: 478
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Як-3 мащаб1/4
Не съм съгласен с част от тезата, касаеща якостните характеристики. При еднаква здравина алуминиевата конструкция е по-лека от дървената.Fantasmos написа: ↑28 ное 2018 13:50On 7 July 1938, Geoffrey de Havilland wrote to Air Marshal Wilfrid Freeman, the Air Council's member for Research and Development, discussing the specification and arguing that in war there would be shortages of aluminium and steel but supplies of wood-based products were "adequate." [nb 3] Although inferior in tension, the strength to weight ratio of wood is equal to or better than light alloys or steel, hence this approach was feasible.[17][13]
-
Tasev
- Мнения: 1892
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Як-3 мащаб1/4
А ти най много плюеше сътвореното от изолация и депрон? Демек-хайлашките технологий?
Депрона е най-евтиния заместител на пчелната пита!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта