Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Това не е ли същия моделист ,който прави Фокето М 1:2?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Някакво движение по темата?Напредък в изработката на модела?Има ли?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Не знам за моделиста, но имам мерак да скова едно такова нещо....е, не толкова грамадно!!!!
Всъщност почти съм го почнал- имам мотори, преработих едно балсостиропорово крило метър и 60, напраих балсови опашни плоскости.....ше стане около 1:8 мащаб.......остава ми само тялото - него ще го реализирам от любимия ми фибран.....да знаете, че по нашия край кочините вече не ги ковем,а ги реализираме !!!!...затова и аз няма да стържа, а ще реализирам тялото





с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Тоя път като си ковеш самолета.Си ползвай чертеж.Добре си го замислил в 1:8.Ако ти трябва чертеж .Има го в изобилие!Твърда золация ще ти купя!Само кажи колко листа.?И каква дебелина?Тоя модел си лети,без проблем.С какви торбини, като размер ще го оборудваш?Пусни тема за да видим какво ще се получи?И успех в начинанието!!!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Малееее,ще черпиш на събора?До тогава....я камилата ,я камиларя?Освен като тръгна за морето ....да врътна един завой .До Сламарово?Но ще си нося пиенето и мезето!



master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Добри,Илия няма гъски,които да му ръфат фибрана!Иначе ако ми направят тая золум,ще ги сложа на хладно във фризера!Това е шега!Да са ти живи и здрави гъските,Добри!На времето те са спасили Рим!Съответно-Сусам!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
това,като чертежи ми стигаTasev написа: ↑19 май 2018 18:33Тоя път като си ковеш самолета.Си ползвай чертеж.Добре си го замислил в 1:8.Ако ти трябва чертеж .Има го в изобилие!Твърда золация ще ти купя!Само кажи колко листа.?И каква дебелина?Тоя модел си лети,без проблем.С какви торбини, като размер ще го оборудваш?Пусни тема за да видим какво ще се получи?И успех в начинанието!!!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
- Марин
- Мнения: 932
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
Хорошо летают только красивые самолеты! - А.Н.Туполев
Наръчник на пилота
1. Всяко излитане е по желание. Кацането е задължително.
2. Ако бутнеш щурвала напред, къщите стават по-големи. Ако го дръпнеш назад -
смаляват се. Това правило важи докато не дръпнеш щурвала съвсем назад и не го
оставиш там - тогава къщите стават мноого големи.
3. Летенето не е опасно! Катастрофите са опасни.
4. Винаги е за предпочитане да си долу и да съжаляваш, че не си горе, вместо да
си горе и да съжаляваш, че не си долу.
5. Единственият път, когато имаш прекалено много гориво е когато самолетът ти се
запали.
6. Витлото е един голям вентилатор в предната част на самолета, който служи да
разхлажда пилота. Когато той спре, пилотът започва да се изпотява.
7. Когато изпитваш съмнения за височината, дай нагоре. Никой досега не се е
сблъскал с небето.
8. "Добро" приземяване е това, след което можеш да вървиш без лекарска помощ.
"Страхотно" приземяване е това, след което самолетът може да бъде използван
повторно.
9. Учи се от грешките на другите. Няма да живееш толко дълго, че да ги направиш
сам всичките.
10. Разбираш, че си се приземил без колесници, когато трябва да дадеш пълна
скорост, за да стигнеш до рампата.
11. Вероятността да оцелееш е обратнопропорцинална на ъгъла на приземяване.
Колкото е по-голям ъгълът, толкова по-малка е вероятността и обратно.
12. Стой настрана от облаците. Добре осведомени източници твърдят, че някои
планински върхове имат навика да се крият в облаците.
13. Винаги се опитвай да изравниш броя на излитанията с броя на кацанията.
14. Има три малки правила, които гарантират гладко кацане. За съжаление никой
досега не е успял да ги открие.
15. Започваш с пълна торба късмет и празна торба опит. Номерът е да напълниш
торбата с опита преди да си изпразнил тази с късмета.
16.Хеликоптерите не могат да летят - те са толкова грозни, че земята ги
отблъсква.
17. Ако единственото нещо, което виждаш към прозореца е земята, която става все
по-кръгла и по-кръгла и единственото, което чуваш е вълнението,което се надига в
салона за пътници, значи нещо не е наред.
18. Във вечнатa битка между птиците, изработени от алуминий, летящи със стотици
километри в час и земята, която се движи с нула километра в час досега земята не
е инкасирала нито една загуба.
19. Оглеждай се непрекъснато. Винaги има нещо, което си пропуснал.
20. Запомни, гравитцията не е просто идея. Тя е закон. И не подлежи на обжалване.
Наръчник на пилота
1. Всяко излитане е по желание. Кацането е задължително.
2. Ако бутнеш щурвала напред, къщите стават по-големи. Ако го дръпнеш назад -
смаляват се. Това правило важи докато не дръпнеш щурвала съвсем назад и не го
оставиш там - тогава къщите стават мноого големи.
3. Летенето не е опасно! Катастрофите са опасни.
4. Винаги е за предпочитане да си долу и да съжаляваш, че не си горе, вместо да
си горе и да съжаляваш, че не си долу.
5. Единственият път, когато имаш прекалено много гориво е когато самолетът ти се
запали.
6. Витлото е един голям вентилатор в предната част на самолета, който служи да
разхлажда пилота. Когато той спре, пилотът започва да се изпотява.
7. Когато изпитваш съмнения за височината, дай нагоре. Никой досега не се е
сблъскал с небето.
8. "Добро" приземяване е това, след което можеш да вървиш без лекарска помощ.
"Страхотно" приземяване е това, след което самолетът може да бъде използван
повторно.
9. Учи се от грешките на другите. Няма да живееш толко дълго, че да ги направиш
сам всичките.
10. Разбираш, че си се приземил без колесници, когато трябва да дадеш пълна
скорост, за да стигнеш до рампата.
11. Вероятността да оцелееш е обратнопропорцинална на ъгъла на приземяване.
Колкото е по-голям ъгълът, толкова по-малка е вероятността и обратно.
12. Стой настрана от облаците. Добре осведомени източници твърдят, че някои
планински върхове имат навика да се крият в облаците.
13. Винаги се опитвай да изравниш броя на излитанията с броя на кацанията.
14. Има три малки правила, които гарантират гладко кацане. За съжаление никой
досега не е успял да ги открие.
15. Започваш с пълна торба късмет и празна торба опит. Номерът е да напълниш
торбата с опита преди да си изпразнил тази с късмета.
16.Хеликоптерите не могат да летят - те са толкова грозни, че земята ги
отблъсква.
17. Ако единственото нещо, което виждаш към прозореца е земята, която става все
по-кръгла и по-кръгла и единственото, което чуваш е вълнението,което се надига в
салона за пътници, значи нещо не е наред.
18. Във вечнатa битка между птиците, изработени от алуминий, летящи със стотици
километри в час и земята, която се движи с нула километра в час досега земята не
е инкасирала нито една загуба.
19. Оглеждай се непрекъснато. Винaги има нещо, което си пропуснал.
20. Запомни, гравитцията не е просто идея. Тя е закон. И не подлежи на обжалване.
-
- Мнения: 2725
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Какво ви е мнението за модел в този мащаб ?
На вниманието на Бачо Илия -депрона!!!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта