Пробиване на неръждавейка
-
- Мнения: 227
- Регистриран: 03 мар 2020 23:15
Пробиване на неръждавейка
Добър вечер. На някого налагало ли му се е да пробива неръждавейка и каква е технологията за това? Второ свредло чупя без успех. Пробвах и на бързи и на средни и бавни-нъцки. Знам че смазка е необходима, но имам само двигателно масло и ползувам него.
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
-
- Мнения: 1852
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Пробиване на неръждавейка
колко е дебела тая неръждавейка, че не можеш да я пробиеш
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Пробиване на неръждавейка
Кобалтово свредло, пробивал съм отвори дори в ножове.
-
- Мнения: 227
- Регистриран: 03 мар 2020 23:15
Re: Пробиване на неръждавейка
Дебелшка си е. 8мм. Според баща ми свредло с правилно подострен връх, охлаждане и бавни обороти му е цаката.бачо илия депрона написа: ↑25 апр 2021 09:19колко е дебела тая неръждавейка, че не можеш да я пробиеш
-
- Мнения: 786
- Регистриран: 02 дек 2017 01:02
- Контакти:
Re: Пробиване на неръждавейка
Подложи парче шкурка под свредлото
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Пробиване на неръждавейка
Може и с диамантен прах...вместо карборунд...Второто е много по евтино.
Всъщност кое, кое ще гризе?Бургията неръждъ или обратното?
И да попитам...плоча неръждавейка 8мм за какъв модел е предназначена?Или е за бойлер???
Всъщност кое, кое ще гризе?Бургията неръждъ или обратното?
И да попитам...плоча неръждавейка 8мм за какъв модел е предназначена?Или е за бойлер???
Добри Грабчев
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
-
- Мнения: 227
- Регистриран: 03 мар 2020 23:15
Re: Пробиване на неръждавейка
Не. Пантата на служебния кенеф е със скъсани шпилки. Трябва да я разпробия и да сложа болтове вместо шпилките. Иначе току виж съм загубил цялата врата някъде.
-
- Мнения: 527
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Пробиване на неръждавейка
Не бих използвал за тази цел болтове.Ако е оста на пантата на врата на автомобил има стари и елегантни решения,които съм пробвал. На Пежо разпробивам на 8мм.и поставям пружинен щифт. Тези щифтове се продават в различна дължина и дебелина на лентовия материял,от който са направени.Мисля бяха два вида по дебелина.Същото и при Опел -от 7 на 8 мм. При Трабана са си направо 8мм. Бих препоръщал да се оставят 10-15мм по дълги и с преместване осово на щифта след износване отново се премахва хлабината. Това написаното е за оста на пантата, ако става въпрос за захващането и към вратата или купето просто се извинявам,че не съм разбрал.
Инж.Веселин Драганов М.С.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта