L-39 Albatros
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: L-39 Albatros
Пусках я на 3 клетки и 40 ам. контролер.Вади тяга! Сега ще я пусна както е в тялото за да видя дали ще има тяга или ще трябва да търся друга турбина?Нещо да ти се намира като алтернатива?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1852
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: L-39 Albatros
70мм с 8 лопати е много добър вариант....но мисля, че е поне за 4 клетки.....за 3 клетки няма турбина на 70мм
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: L-39 Albatros
Бачо Илия , турбината е доста стара.Пуснах я на три клетки , но имам и 4 клеткова батерия.Сложих я в тялото и ще я пробвам?За сега теглото се очертава да е малко на цялото хвърчило!?Ако се появи проблем ще мина на вариянт-депрон! Смятам да направя и колесник?Но меродавно ще е теглото и центровката?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: L-39 Albatros
Тасев, напредваш ли с модела?
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Eflite-H ... 100623.m-1
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Eflite-H ... 100623.m-1
Добри Грабчев
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: L-39 Albatros
Да, Добри! Но не мога да си закупя -бърза смола. От железарията дето си закупувам полеуретановото лепило и смолата . Имат някакъв проблем с доставката? Може би съм единствения дето купувам тия продукти.Обещаха ми тая седмица да заредят? Това ми спира дялкането. Трябва да събера тялото, да подкарам турбината и се надявам да спестя тия 400 и кусур паунда?!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1852
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: L-39 Albatros
и кво е това бърза смола
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: L-39 Albatros
Е Бачо Илия,не знаеш ли?За да лепиш золаций и фибран е нужна епоксидна смола.Купих една на "Лак пром "за доста пари!Но се оказа ,че не втвърдява.На такава смола и викам..."вечна смола"! И понеже в т.н моделизми понякога се иска време и реакция на лепящото нещо.И понеже химията за разлика от Ковид 19 и медицината се развиват бързо.Някои фирми произведоха" бързи" епоксидни смоли.Скъпички са но са уникални.Опаковат ги в две спринцовки.Втвърдител и смола.Смесват се 1:1.Има 5..10 ...15...30 минутни.Не е като тая от "Лак плом" вечна!И после ,купувайте "родното".По тая причина се увъртях с Елката.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: L-39 Albatros
[quote=Някои фирми произведоха" бързи" епоксидни смоли.Скъпички са но са уникални.Опаковат ги в две спринцовки.Втвърдител и смола.Смесват се 1:1.Има 5..10 ...15...30 минутни.Не е като тая от "Лак плом" вечна!И после ,купувайте "родното".По тая причина се увъртях с Елката.
[/quote]
Навремето се казваше "ДЕВКОН"..."маймунско лепило", защото мирише на зоопарк! Боклук! А за епоксидната смола за лепене, тая българската въобще за нищо не става...Дори няма писано отношението смола-втвърдител, тегловно или обемно...След първото посрано лепене... в печката, поне малко топлина да даде.
Проблема със смолите е когато забъркваш малко количество и трябва обемно да ги дозираш.Най-лесно е със спринцовки.За тегловно трябва кантар с 0,01 гр точност!
Това е мой опит!
[/quote]
Навремето се казваше "ДЕВКОН"..."маймунско лепило", защото мирише на зоопарк! Боклук! А за епоксидната смола за лепене, тая българската въобще за нищо не става...Дори няма писано отношението смола-втвърдител, тегловно или обемно...След първото посрано лепене... в печката, поне малко топлина да даде.
Проблема със смолите е когато забъркваш малко количество и трябва обемно да ги дозираш.Най-лесно е със спринцовки.За тегловно трябва кантар с 0,01 гр точност!
Това е мой опит!
Добри Грабчев
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: L-39 Albatros
Опитът ми със смоли от магазинната мрежа провокира необходимостта от квалифицирането им: 1. Смоли тип "дъвка"; 2. Смоли тип "стъкло". Първите не втвърдяват напълно /и Краси явно го има опита/, вторите стават прекалено твърди и чупливи. Предварително дозираните двукомпонентни са в повечето случаи отлични, но цената на лепилото превишава цената на залепеното
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: L-39 Albatros
Като ми свърши смолата СИКА отлях един охладител воден за Як-3 с българска смола...След 2 години си е като дъвка мек.Не ме е яд, че съм ползвал тази смола Русенска или каква, яд ме е, че съм им повярвал...
А другия вариант е стъкло...по точно морска сол!
Лепилата винаги са били проблем.Някои са гъвкави други твърди и според случая.
Правих опит на отлети повърхности от стъклопласт как ще се залепят на ребрена конструкция на крилото...Трябваше да изшкуря вътрешната страна тъй като има остатъчен парафин от стълотъканта... и последващо измиване с етилов етер...
После лепене с полеуретаново лепило...е турско друго няма..Стана добре.
А другия вариант е стъкло...по точно морска сол!
Лепилата винаги са били проблем.Някои са гъвкави други твърди и според случая.
Правих опит на отлети повърхности от стъклопласт как ще се залепят на ребрена конструкция на крилото...Трябваше да изшкуря вътрешната страна тъй като има остатъчен парафин от стълотъканта... и последващо измиване с етилов етер...
После лепене с полеуретаново лепило...е турско друго няма..Стана добре.
Добри Грабчев
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта