Ла -5 фн
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
И малко работа по модела.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Кабината е направена вече.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Tasev на 08 апр 2020 19:45, променено общо 1 път.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
И капотажа с картечниците.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Днес поработих по Ла то.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
И декалите!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
В М1:10 модела е с крило метър,и нещо?Ако му хакнеш двг?Става тежък модел!За бензин ....изобщо забрави!Няма такъв мотор!За сега.При електро версия има всевъзможни вариаций?Зависи какво искаш да стане?Вече имаш опит !!Да не забравяме че най-добре се кара бавно летящ планер.И голям самолет.Доста е коментирано по тая тема.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1852
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Ла -5 фн
това завършено ли е
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Чака си мотор и гуми!Бачо Илия.Има машинки 3 бр.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Да така е прав си! Аз съм на вариант електро по евтинко и по запазващо един депронов модел, ако лети по хубаво няма! Ти действаш бавно но те хубавите работи стават бавно опитен си .
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза.Направих го за здравина и дълголетие,ако не срешне земята под критичен ъгъл. При депрона има един момент с времето да "старее".А електро си е за да не се цапам! Дори и да е ДВГ -ефекта от "бръмченето" не ми е интересен.Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза.Направих го за здравина и дълголетие,ако не срешне земята под критичен ъгъл. При депрона има един момент с времето да "старее".А електро си е за да не се цапам! Дори и да е ДВГ -ефекта от "бръмченето" не ми е интересен.Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1852
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Ла -5 фн
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза
Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!
[/quote]
ама на първите снимки се вижда, че е депрон...кога го смени с балса......
.........като се сетя за Кифчо, дето на всяка сбирка , 90% от времето му минаваше в припалване на некое двг и то все гаснеше- и на мене ми минава мерака за двг
Тялото е балзова конструкция облечено с балза
Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!
[/quote]
ама на първите снимки се вижда, че е депрон...кога го смени с балса......
.........като се сетя за Кифчо, дето на всяка сбирка , 90% от времето му минаваше в припалване на некое двг и то все гаснеше- и на мене ми минава мерака за двг
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта