изграждането на нов F3A модел
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: изграждането на нов F3A модел
Аз ще изтрия моите глупости. Моля Ви и вие го направете.Разваляме темата на Николай!
Добри Грабчев
-
- Мнения: 29
- Регистриран: 30 ное 2016 09:39
Re: изграждането на нов F3A модел
Работата продължава
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Кифчо - F3A Champion
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: изграждането на нов F3A модел
Ако искаш да ти изкарам още едно тяло но от оригиналния калъп!
И въпрос?Как улучи профила на крилото или ползва очертанието на тялото.
Знаеш ли, че на тоя модел се ползваше профил с различна относителна дебелина в центъра и краищата?
И въпрос?Как улучи профила на крилото или ползва очертанието на тялото.
Знаеш ли, че на тоя модел се ползваше профил с различна относителна дебелина в центъра и краищата?
Добри Грабчев
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: изграждането на нов F3A модел
Колега тези снимки със какъв апарат ги снимаш?
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: изграждането на нов F3A модел
Добри,спомена за модел с клапи?Това за модела на Претнер ли се отнася?Нещо може ли да покажеш?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 29
- Регистриран: 30 ное 2016 09:39
Re: изграждането на нов F3A модел
Профила е снет от оригинално крило .Добри Грабчев написа: ↑02 фев 2020 20:40Ако искаш да ти изкарам още едно тяло но от оригиналния калъп!
И въпрос?Как улучи профила на крилото или ползва очертанието на тялото.
Знаеш ли, че на тоя модел се ползваше профил с различна относителна дебелина в центъра и краищата?
Имам шаблони за ребрата правени на компютър, разбира се че в края на крилото профила е изтънен на 25мм
Снимам с камерата на лаптопа
Кифчо - F3A Champion
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: изграждането на нов F3A модел
И аз правих но не намирам снимки за него.
По тези времена приземяването на модела се оценяваше а моделите бяха скоростни.
Хано показа и модел с изменяема стъпка на витлото и умело го използваше при вертикалните части на фигурите.Мисля, че беше в Унгария.
А модела на /снимката от световно първенство в Италия/ е с изменяема геометрия на крилото,пак на Претнер, ако не бъркам.
Всичко това се правеше заради ограничението на кубатурата на двигателите до 10 куб метанолови. Фигурите бяха динамични и трябваше скорост!Резонансните тръби бяха наложителни.
Сега всичко е различно при Ф3А!
Леки модели, ниски скорости, геометрични фигури,сякаш гледам скалари в аквариум...
По тези времена приземяването на модела се оценяваше а моделите бяха скоростни.
Хано показа и модел с изменяема стъпка на витлото и умело го използваше при вертикалните части на фигурите.Мисля, че беше в Унгария.
А модела на /снимката от световно първенство в Италия/ е с изменяема геометрия на крилото,пак на Претнер, ако не бъркам.
Всичко това се правеше заради ограничението на кубатурата на двигателите до 10 куб метанолови. Фигурите бяха динамични и трябваше скорост!Резонансните тръби бяха наложителни.
Сега всичко е различно при Ф3А!
Леки модели, ниски скорости, геометрични фигури,сякаш гледам скалари в аквариум...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Добри Грабчев
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: изграждането на нов F3A модел
Колега до къде стигна със изграждането?Можеш ли да снимаш двигателя че и аз имам същия не пален от не знам си от кога но има компресия.
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: изграждането на нов F3A модел
[/quote]
Профила е снет от оригинално крило .
Имам шаблони за ребрата правени на компютър, разбира се че в края на крилото профила е изтънен на 25мм
[/quote]
Обрано съм го правил, профила на края на крилото процентно е по-дебел.По-късия профил лети при по-малко Re и срива настъпва по-рано отколкото в центъра.Това за изпълнение на свредел не е добре но се получава с по-големи отклонения на хор. и вер. кормила.
Второто нещо е, че заради симетрията на профила изкуствено усукване на края към по-малък ъгъл не се прави.
Това беше в "ония времена" когато се гонеше скорост.Новите Ф3А"скалари"летят различно.А 3Д още по различно!
Наблюдавал съм състезатели с 3Д модели да участват в комплекса на Ф3А...Не става.Просто разликите са големи.
Профила е снет от оригинално крило .
Имам шаблони за ребрата правени на компютър, разбира се че в края на крилото профила е изтънен на 25мм
[/quote]
Обрано съм го правил, профила на края на крилото процентно е по-дебел.По-късия профил лети при по-малко Re и срива настъпва по-рано отколкото в центъра.Това за изпълнение на свредел не е добре но се получава с по-големи отклонения на хор. и вер. кормила.
Второто нещо е, че заради симетрията на профила изкуствено усукване на края към по-малък ъгъл не се прави.
Това беше в "ония времена" когато се гонеше скорост.Новите Ф3А"скалари"летят различно.А 3Д още по различно!
Наблюдавал съм състезатели с 3Д модели да участват в комплекса на Ф3А...Не става.Просто разликите са големи.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: изграждането на нов F3A модел
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта