Първо определих къде трябва да е ЦТ по известната схема за средната хорда.
Началната точка в основната греда е 30% от САХ
Определих 28% къде се намира.
Направих две стойки от стари вентилатори, които ползвах и за монтаж но имаше и два клина на които легна здравата част на крилото.После, местене на акумулатори напред докато стане на "кантар".
3W мотора е тежък и заедно със стойката на тампони позволи да не слагам допълнителни тежести.
Всъщност ЦТ е малко над крилото и се мести при затворени колесници нагоре.Това изместване визуално се определя като го провисих на здравата опора на опашката с носа надолу и с вертикала от лазерния нивелир се белязах къде е в тялото доста точно...То като е затъмнено лъча прониква през обшивката...Резервоара е близо до мотора и вероятно 400мл бензин не влияят повече от процент за ЦТ.
Отклоненията около 15-17 градуса, надолу-нагоре.То не е необходимо повече за такъв модел.
Най-добре е да пробяга по пистата няколко пъти и сам да вдигне опашката.После се кръстиш и газ до дупка!