Ретро
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Ретро
.......
Последна промяна от Добри Грабчев на 15 авг 2019 18:58, променено общо 1 път.
Добри Грабчев
- Марин
- Мнения: 931
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Ретро
Навремето имах цайс йена 1 ccm, бях го монтирал на лодка с въздушен винт, изключително добре работеше. Слагал съм го и на т.н. авиомодели "таймери" - също отлично представяне.
Наскоро ми подариха чисто ново МК-17, но с такива не съм се занимавал. Много е красив с червения си цилиндър.
Наскоро ми подариха чисто ново МК-17, но с такива не съм се занимавал. Много е красив с червения си цилиндър.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- Мнения: 1857
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Ретро
и аз имам такова !! - подарък....идея си нямам кво да го правя??Марин написа: ↑02 мар 2019 18:31Навремето имах цайс йена 1 ccm, бях го монтирал на лодка с въздушен винт, изключително добре работеше. Слагал съм го и на т.н. авиомодели "таймери" - също отлично представяне.
Наскоро ми подариха чисто ново МК-17, но с такива не съм се занимавал. Много е красив с червения си цилиндър.
20190302_183537.jpg
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
- Марин
- Мнения: 931
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Ретро
МК или Йена?бачо илия депрона написа: ↑02 мар 2019 18:59
и аз имам такова !! - подарък....идея си нямам кво да го правя??
- S-LK
- Мнения: 601
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Ретро
Добри благодаря за снимката !
Ето този,за който ти звъннах по телефона: Щемпъла е 62,вероятно е по-стар вариант.
Няма иглени лагери на биелата,буталото е чугун.
Коляновият вал е друг,основния лагер също.
Ето този,за който ти звъннах по телефона: Щемпъла е 62,вероятно е по-стар вариант.
Няма иглени лагери на биелата,буталото е чугун.
Коляновият вал е друг,основния лагер също.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 601
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Ретро
А това е за Марин:
Също бях много доволен от него.
Почти два месеца търсих и сега е на витрината.
Първият двигател,който имах през далечната 1972-а.Също бях много доволен от него.
Почти два месеца търсих и сега е на витрината.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 601
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Ретро
Двигател подходящ за 3-ти март:
Конструкцията е взаимствана от "Super Tigre G71" произведен от "Micromeccanica SATURNO".
Произведени са над 1000 броя.Витлото е българско.
Свещите са внос от Италия,производство на фирмата "Micromeccanica SATURNO".
В клуба имаше по няколко броя,също така витла и достатъчно свещи.
За съжаление никой не можа да си спомни къде са ....
Този го намерих в Украйна и сега също е в музея.
Двигателя е българско производство ДБ-24 двуцилиндров редови метанолов с нагревна свещ.Конструкцията е взаимствана от "Super Tigre G71" произведен от "Micromeccanica SATURNO".
Произведени са над 1000 броя.Витлото е българско.
Свещите са внос от Италия,производство на фирмата "Micromeccanica SATURNO".
В клуба имаше по няколко броя,също така витла и достатъчно свещи.
За съжаление никой не можа да си спомни къде са ....
Този го намерих в Украйна и сега също е в музея.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- Марин
- Мнения: 931
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Ретро
Напълно функционираща апаратурка Супранар. С такава навремето проходих в пилотажа . Подариха ми я неотдавна, не работеше, бяха обръщали поляритета на захранването на предавателя и на приемника. Възстанових я от сантиментални подбуди ... Произведена 1983 г.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост