Моделите на Марин

Тук драги, можете да се фукате с моделите си
Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Моделите на Марин

Мнение от Марин » 26 май 2018 06:43

Първият и последният изработени от мен самолетни RC моделчета, съответно ~ 1980 и ~ 1990 г. BAT-а беше мащабно увеличен до размах 160 см. и изработен от чамови летвички /ферма на тялото/ и буков шперплат за ребрата, олекотени. Простотата на конструкцията позволява постигането на изключителна геометрична точност. Имаше случай на отказ поради паднала батерия на приемника, при което го чакахме 10-на минути да му свърши горивото, правейки широки кръгове. На него са качвани всички съществуващи към момента двигатели от 2.5 до 7 ccm и са се учили да карат няколко човека. Поради липса на подходяща площадка към момента се занимавам основно с Франкенщайнчета. Имам Calmato 40 и едно прекрасно моделче Sbach, подарък от Петьо, които си чакат оборудването:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Марин на 26 май 2018 12:30, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Моделите на Марин

Мнение от Марин » 26 май 2018 10:29

А тези вече не са при мен:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Моделите на Марин

Мнение от Марин » 26 май 2018 10:46

Най-дълго експлоатирания от мен модел "Султан", повече от 6-7 години - на 1:55


Потребителски аватар
Slav_s
Site Admin
Мнения: 689
Регистриран: 28 ное 2016 14:54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моделите на Марин

Мнение от Slav_s » 26 май 2018 11:47

Хубави модели, поздравления :)
Може ли малконповече информация относно f3a моделчето от третата снимка ?
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER ! ;)

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Моделите на Марин

Мнение от Марин » 26 май 2018 12:15

Моделчето го подарих на Петьо и е във Велинград. Размерите не си спомням, тялото е стъкло, крилото балса/стиропор, хор. оперение балса, беше с двигател Webra .61 дългоходова, дълги колесници с торсионен участък за неравни терени.

Петър Алексиев
Мнения: 517
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: Моделите на Марин

Мнение от Петър Алексиев » 26 май 2018 15:34

Размерите от мен :D
Разпереност -- 1.63м.
Голяма хорда -- 34см.
Малка хорда -- 21см.
Носеща площ --44,825 кв.дм. х 80гр.= 3586гр.
Тяло -- 1.34м. без мотора.
Сега едно 15куб. двутактово моторче ще мо пасне идеално :D
Петър Алексиев
Велинград

Потребителски аватар
Slav_s
Site Admin
Мнения: 689
Регистриран: 28 ное 2016 14:54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моделите на Марин

Мнение от Slav_s » 26 май 2018 17:59

Петър Алексиев написа:
26 май 2018 15:34
Размерите от мен :D
Разпереност -- 1.63м.
Голяма хорда -- 34см.
Малка хорда -- 21см.
Носеща площ --44,825 кв.дм. х 80гр.= 3586гр.
Тяло -- 1.34м. без мотора.
Сега едно 15куб. двутактово моторче ще мо пасне идеално :D
Супер, много готин модел :)
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER ! ;)

Николай
Мнения: 130
Регистриран: 02 мар 2017 20:16

Re: Моделите на Марин

Мнение от Николай » 26 май 2018 21:18



Един приятел на подобен по размери самолет сега присажда ей този малък змей, дърпа страхотно. Ще подкъсява носа, за да докара ЦТ. Или ще премести крилото напред.

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Моделите на Марин

Мнение от Добри Грабчев » 26 май 2018 22:09

Марин написа:
26 май 2018 12:15
Моделчето го подарих на Петьо и е във Велинград. Размерите не си спомням, тялото е стъкло, крилото балса/стиропор, хор. оперение балса, беше с двигател Webra .61 дългоходова, дълги колесници с торсионен участък за неравни терени.
Стара история.Не съм ровил да видя къде му е калъпа на тялото.
Добри Грабчев

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Моделите на Марин

Мнение от Марин » 27 май 2018 06:08

Добри Грабчев написа:
26 май 2018 22:09
Стара история.Не съм ровил да видя къде му е калъпа на тялото.
Контурите на корпуса са доста сполучливи, наистина радва окото. Кофти, че е предвиден за тънки профили /сигурно 0012/, но тогава такава е била концепцията. F3A си летяха като снаряди. Мерака ми е да направя такъв с "кухо" крило, класическа балсова конструкция, но за целта ще трябва да се поровиш за калъпа, евентуално. :P


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта