Моделите на Марин
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Моделите на Марин
Първият и последният изработени от мен самолетни RC моделчета, съответно ~ 1980 и ~ 1990 г. BAT-а беше мащабно увеличен до размах 160 см. и изработен от чамови летвички /ферма на тялото/ и буков шперплат за ребрата, олекотени. Простотата на конструкцията позволява постигането на изключителна геометрична точност. Имаше случай на отказ поради паднала батерия на приемника, при което го чакахме 10-на минути да му свърши горивото, правейки широки кръгове. На него са качвани всички съществуващи към момента двигатели от 2.5 до 7 ccm и са се учили да карат няколко човека. Поради липса на подходяща площадка към момента се занимавам основно с Франкенщайнчета. Имам Calmato 40 и едно прекрасно моделче Sbach, подарък от Петьо, които си чакат оборудването:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Марин на 26 май 2018 12:30, променено общо 1 път.
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Моделите на Марин
А тези вече не са при мен:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Моделите на Марин
Най-дълго експлоатирания от мен модел "Султан", повече от 6-7 години - на 1:55
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моделите на Марин
Хубави модели, поздравления
Може ли малконповече информация относно f3a моделчето от третата снимка ?
Може ли малконповече информация относно f3a моделчето от третата снимка ?
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Моделите на Марин
Моделчето го подарих на Петьо и е във Велинград. Размерите не си спомням, тялото е стъкло, крилото балса/стиропор, хор. оперение балса, беше с двигател Webra .61 дългоходова, дълги колесници с торсионен участък за неравни терени.
-
- Мнения: 525
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: Моделите на Марин
Размерите от мен
Разпереност -- 1.63м.
Голяма хорда -- 34см.
Малка хорда -- 21см.
Носеща площ --44,825 кв.дм. х 80гр.= 3586гр.
Тяло -- 1.34м. без мотора.
Сега едно 15куб. двутактово моторче ще мо пасне идеално
Разпереност -- 1.63м.
Голяма хорда -- 34см.
Малка хорда -- 21см.
Носеща площ --44,825 кв.дм. х 80гр.= 3586гр.
Тяло -- 1.34м. без мотора.
Сега едно 15куб. двутактово моторче ще мо пасне идеално
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моделите на Марин
Супер, много готин моделПетър Алексиев написа: ↑26 май 2018 15:34Размерите от мен
Разпереност -- 1.63м.
Голяма хорда -- 34см.
Малка хорда -- 21см.
Носеща площ --44,825 кв.дм. х 80гр.= 3586гр.
Тяло -- 1.34м. без мотора.
Сега едно 15куб. двутактово моторче ще мо пасне идеално
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 130
- Регистриран: 02 мар 2017 20:16
Re: Моделите на Марин
Един приятел на подобен по размери самолет сега присажда ей този малък змей, дърпа страхотно. Ще подкъсява носа, за да докара ЦТ. Или ще премести крилото напред.
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Моделите на Марин
Контурите на корпуса са доста сполучливи, наистина радва окото. Кофти, че е предвиден за тънки профили /сигурно 0012/, но тогава такава е била концепцията. F3A си летяха като снаряди. Мерака ми е да направя такъв с "кухо" крило, класическа балсова конструкция, но за целта ще трябва да се поровиш за калъпа, евентуално.Добри Грабчев написа: ↑26 май 2018 22:09Стара история.Не съм ровил да видя къде му е калъпа на тялото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта