Страница 2 от 4
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 27 фев 2018 13:21
от Tasev
Колко кубиков е мотора на ЯК а???Това предложение ме заинтересува???
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 27 фев 2018 14:13
от Добри Грабчев
58 куб са и двата.3w и MWWS...
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 27 фев 2018 20:14
от Петър Алексиев
Баи Добри , много пъти съм се замислял да започна копие на някакъв модел но причини много.
На порво място е , че намам време , после е средства , за стругарската работа трябва да обикалям работилници да моля хората ( а тези неща са специфични и не всеки стругар ги може ) и тн. Единствения плюс е , че имам голям гараж и возило с голям багажник.
Може би още не ми е дошло времето за копие
---- но някои ден ???????
От доста време гледам и ми текат ли----те по едно 5.5HP 53cc. боксерче в хобикинга но все не остават пари за него.
Беше написал в един от постовете , че да се започне модел ( и то копие ) първо трябва да се знае какъв е мотора.
Та и аз така ---- каквито мотори имам , за тях си правя и модели и когато се наложи да се купува мотор за вече направен модел ---- става сложно с паритееееее
Сега трябва да взимам машинки за ЯК - а, дето го правя а и мотор няма ---- все още се двуомя дали да е 7.5 или 8куб.
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 17 апр 2018 19:58
от Петър Алексиев
Чудех се къде да се похваля и каточели тук е наи-удачно , все пак са моите модели а някои от тях бяха
Та, ето какво стана преди около 10 дни.
DSCN0501.JPG
Така и не разбрах какво стана , тръгна да набира скорост като все надигаше опаката , в момета когато отлепи пък вирна носа право нагоре , остана без скорост на около 4/5м. и през лявото крило се събра на камарка
обаче опашката и крилата почти нямат и драскотина.
Това пък ме мотивира да изтупам прахта на другото СУ-26 което е за бензиновия мотор.Отдавна му бях изпръскал бялото и в неделя му метнах и червеното та да почна с оборудването.
DSCN0504.JPG
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 17 апр 2018 20:24
от Slav_s
Много неприятно, но за съжаление е част от играта
Като гледам май подлежи на ремонт , какво мислиш ще го ремонтираш ли или ще правиш ново тяло ?
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 17 апр 2018 21:17
от Петър Алексиев
На много малки парченца остана тялото около крилото и няма как да се възтанови , за това някои ден живот и здраве ще му стягам тяло , но може би и там ще попроменя някои неща
Някъде , някои ми беше писал , че тия модели имали някакъв проблем с местоположението на хоризонталния , но така и никои не каза куде трябва да е.
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 18 апр 2018 16:31
от Добри Грабчев
Кофти работа!
Трябва да установиш причината!
А за стабилизаторите...Най-добре е компенсаторите на кормилата да се намалят или махнат.За такива малки модели не са необходими.Често се случва клечка да се навре там при излитането,дето се разминават и да блокира кормилото.И няма как да разбереш.
Причините могат да бъдат много.Случвало ми се е да се откачи акумулатора и да падне в опашката,витло да се скъса и от вибрациите да падне мотора и какво ли не.
Съвета ми е,всяко кормило със собствено серво.Ти си знаеш де.
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 18 апр 2018 17:59
от Николай
Задна центровка? Кофти ъгъл на поставяне на крилото? На х. стабилизатор?
За компенсаторите съм съгласен, не правя на самолетите ми, които излитат от колесник.
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 18 апр 2018 18:44
от Марин
Самолетът летя идеално в Казанлък, но явно си има характер
Re: Моделите на Петьо
Публикувано: 18 апр 2018 19:19
от Петър Алексиев
Тъкмо това щеше да пиша.
В Казанлък си литна по релси а си имаше и клечки и на практика когато го разбих му беше втория полет.
На Казанлък го тримнах ( не си спомням вече кое беше ) и въпреки , че му намалих отклонението на хоризонталното ми се видя нервен ( според моето си каране )
На втория полет исках да го дотримувам и понастроя , и сега като връщам лентата на зад , причината си е при мен.
При тръгването казах , че виреше опашката и доката се засилваше явно съм му напънал много хоризонталния да не забие носа и при отлепянето , като свещ на горе --- изненада ме , наклони на ляво без скорост и се пльосна почти по корем с лек наклон на долу и на ляво.
Може би му трябваше около метър за да го изправя ама не --- гявола си няма друга работа
Клечки напълно ги изключвам защото там такива нямаше.