Моделите на Петьо
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Моделите на Петьо
Колко кубиков е мотора на ЯК а???Това предложение ме заинтересува???
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: Моделите на Петьо
Баи Добри , много пъти съм се замислял да започна копие на някакъв модел но причини много.
На порво място е , че намам време , после е средства , за стругарската работа трябва да обикалям работилници да моля хората ( а тези неща са специфични и не всеки стругар ги може ) и тн. Единствения плюс е , че имам голям гараж и возило с голям багажник.
Може би още не ми е дошло времето за копие ---- но някои ден ???????
От доста време гледам и ми текат ли----те по едно 5.5HP 53cc. боксерче в хобикинга но все не остават пари за него.
Беше написал в един от постовете , че да се започне модел ( и то копие ) първо трябва да се знае какъв е мотора.
Та и аз така ---- каквито мотори имам , за тях си правя и модели и когато се наложи да се купува мотор за вече направен модел ---- става сложно с паритееееее
Сега трябва да взимам машинки за ЯК - а, дето го правя а и мотор няма ---- все още се двуомя дали да е 7.5 или 8куб.
На порво място е , че намам време , после е средства , за стругарската работа трябва да обикалям работилници да моля хората ( а тези неща са специфични и не всеки стругар ги може ) и тн. Единствения плюс е , че имам голям гараж и возило с голям багажник.
Може би още не ми е дошло времето за копие ---- но някои ден ???????
От доста време гледам и ми текат ли----те по едно 5.5HP 53cc. боксерче в хобикинга но все не остават пари за него.
Беше написал в един от постовете , че да се започне модел ( и то копие ) първо трябва да се знае какъв е мотора.
Та и аз така ---- каквито мотори имам , за тях си правя и модели и когато се наложи да се купува мотор за вече направен модел ---- става сложно с паритееееее
Сега трябва да взимам машинки за ЯК - а, дето го правя а и мотор няма ---- все още се двуомя дали да е 7.5 или 8куб.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: Моделите на Петьо
Чудех се къде да се похваля и каточели тук е наи-удачно , все пак са моите модели а някои от тях бяха
Та, ето какво стана преди около 10 дни. Така и не разбрах какво стана , тръгна да набира скорост като все надигаше опаката , в момета когато отлепи пък вирна носа право нагоре , остана без скорост на около 4/5м. и през лявото крило се събра на камарка обаче опашката и крилата почти нямат и драскотина.
Това пък ме мотивира да изтупам прахта на другото СУ-26 което е за бензиновия мотор.Отдавна му бях изпръскал бялото и в неделя му метнах и червеното та да почна с оборудването.
Та, ето какво стана преди около 10 дни. Така и не разбрах какво стана , тръгна да набира скорост като все надигаше опаката , в момета когато отлепи пък вирна носа право нагоре , остана без скорост на около 4/5м. и през лявото крило се събра на камарка обаче опашката и крилата почти нямат и драскотина.
Това пък ме мотивира да изтупам прахта на другото СУ-26 което е за бензиновия мотор.Отдавна му бях изпръскал бялото и в неделя му метнах и червеното та да почна с оборудването.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 693
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моделите на Петьо
Много неприятно, но за съжаление е част от играта
Като гледам май подлежи на ремонт , какво мислиш ще го ремонтираш ли или ще правиш ново тяло ?
Като гледам май подлежи на ремонт , какво мислиш ще го ремонтираш ли или ще правиш ново тяло ?
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: Моделите на Петьо
На много малки парченца остана тялото около крилото и няма как да се възтанови , за това някои ден живот и здраве ще му стягам тяло , но може би и там ще попроменя някои неща
Някъде , някои ми беше писал , че тия модели имали някакъв проблем с местоположението на хоризонталния , но така и никои не каза куде трябва да е.
Някъде , някои ми беше писал , че тия модели имали някакъв проблем с местоположението на хоризонталния , но така и никои не каза куде трябва да е.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Моделите на Петьо
Кофти работа!
Трябва да установиш причината!
А за стабилизаторите...Най-добре е компенсаторите на кормилата да се намалят или махнат.За такива малки модели не са необходими.Често се случва клечка да се навре там при излитането,дето се разминават и да блокира кормилото.И няма как да разбереш.
Причините могат да бъдат много.Случвало ми се е да се откачи акумулатора и да падне в опашката,витло да се скъса и от вибрациите да падне мотора и какво ли не.
Съвета ми е,всяко кормило със собствено серво.Ти си знаеш де.
Трябва да установиш причината!
А за стабилизаторите...Най-добре е компенсаторите на кормилата да се намалят или махнат.За такива малки модели не са необходими.Често се случва клечка да се навре там при излитането,дето се разминават и да блокира кормилото.И няма как да разбереш.
Причините могат да бъдат много.Случвало ми се е да се откачи акумулатора и да падне в опашката,витло да се скъса и от вибрациите да падне мотора и какво ли не.
Съвета ми е,всяко кормило със собствено серво.Ти си знаеш де.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 130
- Регистриран: 02 мар 2017 20:16
Re: Моделите на Петьо
Задна центровка? Кофти ъгъл на поставяне на крилото? На х. стабилизатор?
За компенсаторите съм съгласен, не правя на самолетите ми, които излитат от колесник.
За компенсаторите съм съгласен, не правя на самолетите ми, които излитат от колесник.
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Моделите на Петьо
Самолетът летя идеално в Казанлък, но явно си има характер
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: Моделите на Петьо
Тъкмо това щеше да пиша.
В Казанлък си литна по релси а си имаше и клечки и на практика когато го разбих му беше втория полет.
На Казанлък го тримнах ( не си спомням вече кое беше ) и въпреки , че му намалих отклонението на хоризонталното ми се видя нервен ( според моето си каране )
На втория полет исках да го дотримувам и понастроя , и сега като връщам лентата на зад , причината си е при мен.
При тръгването казах , че виреше опашката и доката се засилваше явно съм му напънал много хоризонталния да не забие носа и при отлепянето , като свещ на горе --- изненада ме , наклони на ляво без скорост и се пльосна почти по корем с лек наклон на долу и на ляво.
Може би му трябваше около метър за да го изправя ама не --- гявола си няма друга работа
Клечки напълно ги изключвам защото там такива нямаше.
В Казанлък си литна по релси а си имаше и клечки и на практика когато го разбих му беше втория полет.
На Казанлък го тримнах ( не си спомням вече кое беше ) и въпреки , че му намалих отклонението на хоризонталното ми се видя нервен ( според моето си каране )
На втория полет исках да го дотримувам и понастроя , и сега като връщам лентата на зад , причината си е при мен.
При тръгването казах , че виреше опашката и доката се засилваше явно съм му напънал много хоризонталния да не забие носа и при отлепянето , като свещ на горе --- изненада ме , наклони на ляво без скорост и се пльосна почти по корем с лек наклон на долу и на ляво.
Може би му трябваше около метър за да го изправя ама не --- гявола си няма друга работа
Клечки напълно ги изключвам защото там такива нямаше.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта