Навремето имах цайс йена 1 ccm, бях го монтирал на лодка с въздушен винт, изключително добре работеше. Слагал съм го и на т.н. авиомодели "таймери" - също отлично представяне.
Наскоро ми подариха чисто ново МК-17, но с такива не съм се занимавал. Много е красив с червения си цилиндър.
Навремето имах цайс йена 1 ccm, бях го монтирал на лодка с въздушен винт, изключително добре работеше. Слагал съм го и на т.н. авиомодели "таймери" - също отлично представяне.
Наскоро ми подариха чисто ново МК-17, но с такива не съм се занимавал. Много е красив с червения си цилиндър.
20190302_183537.jpg
и аз имам такова !! - подарък....идея си нямам кво да го правя??
А това е за Марин:
JENA 1cc.jpg
Първият двигател,който имах през далечната 1972-а.
Също бях много доволен от него.
Почти два месеца търсих и сега е на витрината.
Да, същият красавец.
Re: Ретро
Публикувано: 02 мар 2019 23:58
от Slav_s
Ето и един MVVS 2,5 D7 дизел и от мен
Re: Ретро
Публикувано: 03 мар 2019 10:26
от S-LK
Двигател подходящ за 3-ти март:
ДБ-24.jpg
DB-24_2.jpg
Двигателя е българско производство ДБ-24 двуцилиндров редови метанолов с нагревна свещ.
Конструкцията е взаимствана от "Super Tigre G71" произведен от "Micromeccanica SATURNO".
Произведени са над 1000 броя.Витлото е българско.
Свещите са внос от Италия,производство на фирмата "Micromeccanica SATURNO".
В клуба имаше по няколко броя,също така витла и достатъчно свещи.
За съжаление никой не можа да си спомни къде са ....
Този го намерих в Украйна и сега също е в музея.
Re: Ретро
Публикувано: 03 мар 2019 11:02
от Марин
Напълно функционираща апаратурка Супранар. С такава навремето проходих в пилотажа . Подариха ми я неотдавна, не работеше, бяха обръщали поляритета на захранването на предавателя и на приемника. Възстанових я от сантиментални подбуди ... Произведена 1983 г.