Страница 1 от 2

И аз да се запиша

Публикувано: 15 дек 2016 19:54
от Mirko0
image-0-02-05-4d16084b1b60d13d1cebbb10e0ccaad814823638d5e16c096f3f08608cfe1b0b-V.jpg
Graupner Extra 300SHP малко има за ремонт но е окс
611024553_small.jpg
Cessna 160

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 20 фев 2017 01:00
от Mirko0
Ето и малка час от целият ми арсенал с който разполагам дори не им знам бройката :)
IMG_20170218_162911.jpg
IMG_20170218_162831.jpg
received_1685185898173621.jpeg
IMG_20170209_094153.jpg
IMG_20170125_121752.jpg

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 20 фев 2017 01:01
от Mirko0
IMG_20170125_121733.jpg
IMG_20170111_154107.jpg
IMG_20170107_110627.jpg
IMG_20170103_162935.jpg
IMG_20161230_115607.jpg

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 20 фев 2017 18:01
от Петър Алексиев
Те на това му се казва ескадрила , ПОЗДРАВЛЕНИЯ за хъса , упоритоста и производителноста :D
И да питам -- тая голямата Екстра лети ли , или все още събира прах ? :D
Миро , гледам , че и ти правиш комбинации със шперплат и депрон .
И аз по едно време правех така , но за модел с ДВГ. някак си не се държи така като дървените.
И доволен ли си от МДЦ-то ? и ако да , то ако му смениш карбуратора с някакъв от ОС или АСП , ще си още по-доволен.

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 20 фев 2017 23:47
от Mirko0
Ще дам и клипчета и снимки сега правя екстра 300 за нитро мотор разбираемо за мдф а карборатора не го сменям правя си оригиналния по въпроса с депрона 9мм депрон в комбинация с шперплат и балса става 1000 пъти по здрав от шперплатовите ми модели облечени с фолио а екстрата за момента не лети.че се чудя дали да е двг или елвктро.

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 21 фев 2017 19:19
от Петър Алексиев
Миро , имам две МДЦ -та, и с единия потроших сумати модели докато не му смених карбуратора.
Та , драсни няколко реда какво му правиш на оригиналния карбуратор та да рабити добре.
Моторчето е много добро и са с голям ресурс и си заслужават грижите !!!
Поздрави и успех !!! :D

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 22 фев 2017 06:10
от Mirko0
Кажи при теб какви мизери правят аз единствено преправям палчето за гъста защото само то не ми се струва надеждно,доколкото знам тия мотори са с 2 вида карбуратори едните имат нещо пластмасово и правят яко ядове моите са изцяло метални и нямам никакви ядове,остави телефон ако искаш да ти звъна да говорим.Поздрави

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 22 фев 2017 11:11
от Slav_s
При мене проблема беше в преходните обороти, при подаване на по рязко газ мотора заглъхваше и гаснеше. Сложих дросел от АСП 46 и мотора стана друг.

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 22 фев 2017 11:29
от Mirko0
Ще ви дам клипче да видите при мен няма такива ядове

Re: И аз да се запиша

Публикувано: 22 фев 2017 16:33
от Петър Алексиев
Както вече писах имам 2бр. Единия е чисто нов на 2л. гориво.
Та , този новия не занам от кои модел е , но по карбуратора няма никаква пластмаса.
Като го настроя вертикално и после като го пусна на колелата , оборотите му падат почти на полоеина и по тревата не набира скорост.
Като го насвиря пък на колелата , като тръгне да излита и гасне. :x
Преходните режими и те не са както трябва.
Възможни причини са , не настроен карбуратор ( или калпав ) , не добре разположен резервоар ( по-високо ) , но да си призная не ми е останало време да седна да си поиграя с тия проблеми , но и както се знае --- настроика на стнд и във въздуха , нещата са различни!!!
Другия е мноооого стар , не си знае годините и още по-малко горивото :D
С него строших много модели -- слагал съм му карбуратори от Вебра и от Радуга и не и не !!! докато не му напаснах карбуратор от OS 4куб. ( такъв имах ) и моторчето се оспа --- и ниски , и високи , и режими всякакви ---- направо друг мотор :D
Всъшност , работилиса и двета с Руски свещи . Някои пробвал ли ги е с 8-ца ????