нищо сложно няма в механичната част....гледай от 55-та секунда нататък....времето за реакция го определя скоростта на сервото и контролера-не ръката
[url]
нищо сложно няма в механичната част....гледай от 55-та секунда нататък....времето за реакция го определя скоростта на сервото и контролера-не ръката
Коле, хайде спри да задаваш въпроси,на които знаеш отговорите !!!! Славчо малко се обърка и ти бързаш да се заядеш !!!!
Славчо, ще се опитам да ти обясня простичко....мултикоптерите работят на следния принцип- полетните контролери,снабдени с жироскопи, непрекъснато коригират оборотите на моторите,така,че комптера да застане хоризонтално....отделно- с апаратурата ,пилота може също да променя оборотите на различните мотори,така че коптера да се движи в желаната посока....като в същото време контролера продължава да и той да променя оборотите,за да не излезе копера от равновесие.....дали промяната на оборотите на моторите ще става чрез спидове/щото са ел мотори/ или със сервомашинки, отварящи и затварящи дроселите на карбуратурите на ДВГ мотори- за контролера е без значение....той все се стреми да направи така,че оборотите на различните мотори да са такива,че коптера да стои хоризонтално.......дори и когато пилота се опитва да го извади от това състояние
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта