Страница 13 от 122

Re: Нещо интересно

Публикувано: 22 авг 2019 20:21
от Добри Грабчев
На модела на вертолета...въртолета :D , Ка-26,главата и автомат наклонителя са прекалено усложнени с делители на стъпката...
Правил съм трилопатна глава и си лети нормално хелито.
Важното е лопатите да са аеродинамично балансирани.
Само, че там има една подробност в управлението и се нарича ъгъл на изпреварване.Автомат наклонитела се завърта на определен ъгъл за да бъде командата точна, примерно напред да е напред а не с малко ляво или дясно.Това е в зависимост от оборотите.Колкото са по-високи,толкова този ъгъл е по- малък.
Нормалното е ако се откачат сервомашинките, ротора да се самоцентрова и стъпката да клони към нулева подемна сила.
Иначе яка машина е направил!

Re: Нещо интересно

Публикувано: 23 авг 2019 06:44
от Марин
Тренировъчни полети за МАКС 2019:


Re: Нещо интересно

Публикувано: 23 авг 2019 08:22
от бачо илия депрона
Аз си падам по това :

[url]

Re: Нещо интересно

Публикувано: 23 авг 2019 08:27
от Добри Грабчев
:o

Re: Нещо интересно

Публикувано: 23 авг 2019 08:29
от Добри Грабчев
............

Re: Нещо интересно

Публикувано: 26 авг 2019 20:14
от Добри Грабчев
,,,,,,,,,,

Re: Нещо интересно

Публикувано: 27 авг 2019 07:00
от Марин
Такова кацане не бях виждал:


Re: Нещо интересно

Публикувано: 27 авг 2019 08:39
от Добри Грабчев
От коментара става ясно, че това е отработвано предварително.А в случая и с попътен вятър!!! :o


Станислав Василенко
преди 1 ден
Ничего фантастического или хулиганского в этой посадке нет. Методика выпуска тормозного парашюта до касания отрабатывалась и применялась в строевых полках еще в советское время. Показания к применению - короткая полоса или повышенная скорость машины перед посадкой. Выполняется на оборотах после выравнивания на высоте около 1 метра. Резкий кивок носовой частью исключен, т.к. парашютный отсек расположен в верхней части фюзеляжа, выше центра тяжести самолета, и при раскрытии парашютов, наоборот, возникает кабрирующий момент.
В данном случае впечатление грубой посадки возникает из-за того, что пилот не сделал классического выравнивания и выдерживания, а выпустил парашюты еще на подходе к полосе. Одно можно сказать точно - шасси у Су-57 крепкие.
https://aviasalon.com/ru/vi

Re: Нещо интересно

Публикувано: 27 авг 2019 17:37
от Марин
От разни клипчета с пилотаж на този самолет стигам до извода, че постепенно започват да отпадат ограниченията по претоварване, дано в скоро време видим пълните му възможности.

Re: Нещо интересно

Публикувано: 27 авг 2019 23:31
от Добри Грабчев
То сега е в ход!
https://aviasalon.com/