Страница 1 от 2

Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 24 апр 2021 21:00
от nonkapo
Добър вечер. На някого налагало ли му се е да пробива неръждавейка и каква е технологията за това? Второ свредло чупя без успех. Пробвах и на бързи и на средни и бавни-нъцки. Знам че смазка е необходима, но имам само двигателно масло и ползувам него.

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 25 апр 2021 09:07
от Добри Грабчев

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 25 апр 2021 09:19
от бачо илия депрона
колко е дебела тая неръждавейка, че не можеш да я пробиеш

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 25 апр 2021 11:21
от Марин
Кобалтово свредло, пробивал съм отвори дори в ножове.

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 02 май 2021 08:01
от nonkapo
бачо илия депрона написа:
25 апр 2021 09:19
колко е дебела тая неръждавейка, че не можеш да я пробиеш
Дебелшка си е. 8мм. Според баща ми свредло с правилно подострен връх, охлаждане и бавни обороти му е цаката.

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 02 май 2021 12:19
от faktura
Подложи парче шкурка под свредлото

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 03 май 2021 21:26
от Добри Грабчев
Може и с диамантен прах...вместо карборунд...Второто е много по евтино.
Всъщност кое, кое ще гризе?Бургията неръждъ или обратното?
И да попитам...плоча неръждавейка 8мм за какъв модел е предназначена?Или е за бойлер???

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 04 май 2021 21:03
от Добри Грабчев
За бойлер фланец ли ще правиш?

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 04 май 2021 21:40
от nonkapo
Не. Пантата на служебния кенеф е със скъсани шпилки. Трябва да я разпробия и да сложа болтове вместо шпилките. Иначе току виж съм загубил цялата врата някъде.

Re: Пробиване на неръждавейка

Публикувано: 05 май 2021 16:30
от mmfsr
Не бих използвал за тази цел болтове.Ако е оста на пантата на врата на автомобил има стари и елегантни решения,които съм пробвал. На Пежо разпробивам на 8мм.и поставям пружинен щифт. Тези щифтове се продават в различна дължина и дебелина на лентовия материял,от който са направени.Мисля бяха два вида по дебелина.Същото и при Опел -от 7 на 8 мм. При Трабана са си направо 8мм. Бих препоръщал да се оставят 10-15мм по дълги и с преместване осово на щифта след износване отново се премахва хлабината. Това написаното е за оста на пантата, ако става въпрос за захващането и към вратата или купето просто се извинявам,че не съм разбрал.