Страница 4 от 6

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 08:16
от бачо илия депрона
май че от 2013-та

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 08:27
от Tasev
Цък! Не позна ? От 2008 г!Голямата световна криза!Тогава правеше прощапулника ? :lol: :o Това не е за начинаещи но е супер и може да се направи!? Добри да разрива стуга и да го подкарва! :lol: :idea: :o

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 08:34
от бачо илия депрона
Tasev написа:
03 фев 2021 08:27
Цък! Не позна ? От 2008 г!Голямата световна криза!Тогава правеше прощапулника ? :lol: :o
:D :D :D :D - ти съвсем се обърка - 2008-ма и хабер си нямах от хвърчила.....първото хвърчило си го купих 2012-та...нещо като на Ванката.....за първи път отидох като сеирджия 2011-та ,да зяпам некво шоу на летището в сламарово....тогава жената взе да ме навива- тия тука да не са по-големи майстори от тебе - я се хващай и ти да дялаш хвърчила- белким най-сетне се позапреш и си седнеш на задника :D :D :) :)

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 09:13
от Tasev
Е ти си знаеш! След като жената е стимула! Браво на жената ! Благородно ти завиждам! Моята иска да ми разпродава наличноста в гаража! :lol: :o :idea: :?:

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 09:24
от бачо илия депрона
Tasev написа:
03 фев 2021 09:13
Е ти си знаеш! След като жената е стимула! Браво на жената ! Благородно ти завиждам! Моята иска да ми разпродава наличноста в гаража! :lol: :o :idea: :?:
дай ми номера ѝ....с нея ше се разбера за цената :D :D :D :D :D

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 18:31
от Добри Грабчев
Tasev написа:
03 фев 2021 08:27
Цък! Не позна ? От 2008 г!Голямата световна криза!Тогава правеше прощапулника ? :lol: :o Това не е за начинаещи но е супер и може да се направи!? Добри да разрива стуга и да го подкарва! :lol: :idea: :o
Това не е проблем.Правил съм три и четири роторни глави.На лопата с два радиални един аксиален лагер за ДВГ...Това по-евтиния вариант защото един бензинов мотор 60-80 куб е много по-дълготраен и по-лек от една буца акумулатори с контролер...ДВГ може да лети много повече време! Колкото повече работи, толкова горивото намалява...Проблем е запалването...доста махане за разлика от Е...буташ стика и онова тръгва.
Проблема е акумулатора...Тежък, с малък живот, а цената е колкото ДВГ...
На времето имаше никелови аку, кадмиеви...после сребърно цинкови /имам още сухи от тях не заредени с калиева основа/.Чисто сребро са кабелите и електродите 99,9 проба.Ползвам ги за пречистване на питейна вода.

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 19:55
от nonkapo
Мда, за всеки влак си има пътници. И на мен ми се иска нещо с вътрешно горене ама ми миришат чорапките за него. А при сегашните цени на батериите и електромоторите как да не ги ползваш?
И обратно на темата. Ето ги снимките.

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 03 фев 2021 20:03
от Tasev
Ще стане!!!Няправи планка за закрепване на мотора Ако затяга статоря го поизкопай.И отзад запълни с парче фибран ,депрон или стиропор.🙂😄😁😎

Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 04 фев 2021 19:58
от Добри Грабчев
4 страници коментари за някакво закрепване на мотор за купешка стиропорка!???

ПП
Защо трябва да се сменя колекторния мотор с безколекторен и контролера, щом си работи?
Тия малки моделчета трудно се управляват защото бързо реагират на командите.
А с малко труд ще имаш два модела!


Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?

Публикувано: 04 фев 2021 23:50
от Slav_s
Добри Грабчев написа:
03 фев 2021 18:31
Tasev написа:
03 фев 2021 08:27
Цък! Не позна ? От 2008 г!Голямата световна криза!Тогава правеше прощапулника ? :lol: :o Това не е за начинаещи но е супер и може да се направи!? Добри да разрива стуга и да го подкарва! :lol: :idea: :o
Това не е проблем.Правил съм три и четири роторни глави.На лопата с два радиални един аксиален лагер за ДВГ...Това по-евтиния вариант защото един бензинов мотор 60-80 куб е много по-дълготраен и по-лек от една буца акумулатори с контролер...ДВГ може да лети много повече време! Колкото повече работи, толкова горивото намалява...Проблем е запалването...доста махане за разлика от Е...буташ стика и онова тръгва.
Проблема е акумулатора...Тежък, с малък живот, а цената е колкото ДВГ...
На времето имаше никелови аку, кадмиеви...после сребърно цинкови /имам още сухи от тях не заредени с калиева основа/.Чисто сребро са кабелите и електродите 99,9 проба.Ползвам ги за пречистване на питейна вода.
И най важното от началото до края на полета тягата е еднаква :)