Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
Публикувано: 03 фев 2021 08:16
май че от 2013-та
- ти съвсем се обърка - 2008-ма и хабер си нямах от хвърчила.....първото хвърчило си го купих 2012-та...нещо като на Ванката.....за първи път отидох като сеирджия 2011-та ,да зяпам некво шоу на летището в сламарово....тогава жената взе да ме навива- тия тука да не са по-големи майстори от тебе - я се хващай и ти да дялаш хвърчила- белким най-сетне се позапреш и си седнеш на задника
Това не е проблем.Правил съм три и четири роторни глави.На лопата с два радиални един аксиален лагер за ДВГ...Това по-евтиния вариант защото един бензинов мотор 60-80 куб е много по-дълготраен и по-лек от една буца акумулатори с контролер...ДВГ може да лети много повече време! Колкото повече работи, толкова горивото намалява...Проблем е запалването...доста махане за разлика от Е...буташ стика и онова тръгва.
И най важното от началото до края на полета тягата е еднакваДобри Грабчев написа: ↑03 фев 2021 18:31Това не е проблем.Правил съм три и четири роторни глави.На лопата с два радиални един аксиален лагер за ДВГ...Това по-евтиния вариант защото един бензинов мотор 60-80 куб е много по-дълготраен и по-лек от една буца акумулатори с контролер...ДВГ може да лети много повече време! Колкото повече работи, толкова горивото намалява...Проблем е запалването...доста махане за разлика от Е...буташ стика и онова тръгва.
Проблема е акумулатора...Тежък, с малък живот, а цената е колкото ДВГ...
На времето имаше никелови аку, кадмиеви...после сребърно цинкови /имам още сухи от тях не заредени с калиева основа/.Чисто сребро са кабелите и електродите 99,9 проба.Ползвам ги за пречистване на питейна вода.