Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
-
- Мнения: 1857
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
май че от 2013-та
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
Цък! Не позна ? От 2008 г!Голямата световна криза!Тогава правеше прощапулника ? Това не е за начинаещи но е супер и може да се направи!? Добри да разрива стуга и да го подкарва!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1857
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
- ти съвсем се обърка - 2008-ма и хабер си нямах от хвърчила.....първото хвърчило си го купих 2012-та...нещо като на Ванката.....за първи път отидох като сеирджия 2011-та ,да зяпам некво шоу на летището в сламарово....тогава жената взе да ме навива- тия тука да не са по-големи майстори от тебе - я се хващай и ти да дялаш хвърчила- белким най-сетне се позапреш и си седнеш на задника
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
Е ти си знаеш! След като жената е стимула! Браво на жената ! Благородно ти завиждам! Моята иска да ми разпродава наличноста в гаража!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1857
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
дай ми номера ѝ....с нея ше се разбера за цената
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
Това не е проблем.Правил съм три и четири роторни глави.На лопата с два радиални един аксиален лагер за ДВГ...Това по-евтиния вариант защото един бензинов мотор 60-80 куб е много по-дълготраен и по-лек от една буца акумулатори с контролер...ДВГ може да лети много повече време! Колкото повече работи, толкова горивото намалява...Проблем е запалването...доста махане за разлика от Е...буташ стика и онова тръгва.
Проблема е акумулатора...Тежък, с малък живот, а цената е колкото ДВГ...
На времето имаше никелови аку, кадмиеви...после сребърно цинкови /имам още сухи от тях не заредени с калиева основа/.Чисто сребро са кабелите и електродите 99,9 проба.Ползвам ги за пречистване на питейна вода.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 227
- Регистриран: 03 мар 2020 23:15
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
Мда, за всеки влак си има пътници. И на мен ми се иска нещо с вътрешно горене ама ми миришат чорапките за него. А при сегашните цени на батериите и електромоторите как да не ги ползваш?
И обратно на темата. Ето ги снимките.
И обратно на темата. Ето ги снимките.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
Ще стане!!!Няправи планка за закрепване на мотора Ако затяга статоря го поизкопай.И отзад запълни с парче фибран ,депрон или стиропор.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
4 страници коментари за някакво закрепване на мотор за купешка стиропорка!???
ПП
Защо трябва да се сменя колекторния мотор с безколекторен и контролера, щом си работи?
Тия малки моделчета трудно се управляват защото бързо реагират на командите.
А с малко труд ще имаш два модела!
ПП
Защо трябва да се сменя колекторния мотор с безколекторен и контролера, щом си работи?
Тия малки моделчета трудно се управляват защото бързо реагират на командите.
А с малко труд ще имаш два модела!
Последна промяна от Добри Грабчев на 05 фев 2021 08:29, променено общо 1 път.
Добри Грабчев
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 693
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Закрепване на ел. двигател в стиропорен модел?
И най важното от началото до края на полета тягата е еднакваДобри Грабчев написа: ↑03 фев 2021 18:31Това не е проблем.Правил съм три и четири роторни глави.На лопата с два радиални един аксиален лагер за ДВГ...Това по-евтиния вариант защото един бензинов мотор 60-80 куб е много по-дълготраен и по-лек от една буца акумулатори с контролер...ДВГ може да лети много повече време! Колкото повече работи, толкова горивото намалява...Проблем е запалването...доста махане за разлика от Е...буташ стика и онова тръгва.
Проблема е акумулатора...Тежък, с малък живот, а цената е колкото ДВГ...
На времето имаше никелови аку, кадмиеви...после сребърно цинкови /имам още сухи от тях не заредени с калиева основа/.Чисто сребро са кабелите и електродите 99,9 проба.Ползвам ги за пречистване на питейна вода.
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта