Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Mirko0
Мнения: 91
Регистриран: 28 ное 2016 21:53
Местоположение: Ботевград

Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от Mirko0 » 04 дек 2016 10:38

Преработка на двигатели от храсторези или резачки упражнението не е чак толкова лесна работа ако се търси добър ефект и да стане както трябва играчката като цяло не е толкова сложна,на въпроса да кажа предварително че доста мотора съм преработил до момента все успешно.Купувал съм си китайски мотор и за 1 месец ми къса 2-пъти биела(може и такъв да съм оцелил)ето как аз виждам нещата:
1-во двигателя от храстореза е в пъти по надежден и по издръжлив за нашето хоби тежината се коригира лесно смея да твърдя че досриу става по лек от китайския аналог и то без дори да го преправям с електронно.
2-ро китайското електронно струва 60$ което е безумно много при положение че електронно е доста лесно за направа ако не се влиза в упражнението да е без бобина и грамажа на електронното което аз правя излиза 110гр. което пак е по леко от китайското.
Като тяга още не съм мерил преработен мотор ни и това ще стане със оригиналния си маховик двигател от храсторез Вики с витло 23 инча изкарва 14-15 кг. тяга по думите на колега на който имам напълно доверие. сега ще кача снимки на направени мотори и снимани тегла.тук ще качвам всичко което съм постигнал като резултати.
037643659.jpg
-Схема запалване
http://mirko0.snimka.bg/hobby/dvg.934864
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Мирослав Иванов Ботевград
0876222929

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от Добри Грабчев » 08 фев 2017 18:17

037349243.jpg
И аз "орязах" един такъв мотор.
Резачката не беше нова.
Запазих магнетното запалване,тъй като няма да се занимавам с допълнителен акумулатор.
Престъргах лопатките на маховика,центровах нова глава със 6 резби М5 и смених карбуратора с такъв от щил.
Оказа се ,че работи...
Хубавото на маховика,че ниските обороти са стабилни заради масата му.Лошото е че създава жироскопичен момент при промяна на посоката на полета и не се променя предварението на запалването.
Но евтиното си е евтино!
А и самолета "Лепа брена" е сменил 4 мотора...От 30 до 65 кубика и все лети...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Добри Грабчев

Mirko0
Мнения: 91
Регистриран: 28 ное 2016 21:53
Местоположение: Ботевград

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от Mirko0 » 20 фев 2017 01:24

Аз също имам доста двигатели от храсторези резачки и тем подобните но ето на моя 53цц двигател от храсторез как съм му преработил маховика който съм балансирал но не съм го тествал още преди беше сериозните 2.2 кг. сега след преработката е 1.8 кг което за тази кубатура си е нормално а електронното го действам но студа спъна доста работата
Преди преработката
received_1685186244840253.jpeg
След нея
IMG_20170112_163224.jpg
Ето го и електронното
IMG_20170112_184604.jpg
ето и малка час на моторите
received_1685167974842080.jpeg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Мирослав Иванов Ботевград
0876222929

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от Добри Грабчев » 14 мар 2017 14:54

Може ли повече информация за бензиновите мотори!
Кой от каква машина е?
Гледам че са за витла...Имате ли модели за тях?
Добри Грабчев

Mirko0
Мнения: 91
Регистриран: 28 ное 2016 21:53
Местоположение: Ботевград

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от Mirko0 » 16 мар 2017 03:53

Не съм подбирал машините имам и от хукварна и от китайски,имам и завърхен модел с бензинов мотор 26 цц който все още не е летял не ми харесват оборотите и тягата но не съм се задълбочавал да го ръчкам че се не ми остава време ,и електроните са на същото дередже за момента няма време за тях.Но се надявам скоро да намеря и да довърша всичко :)
Мирослав Иванов Ботевград
0876222929

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от Марин » 30 яну 2018 18:19

Малко изън темата, ама все пак за двигатели - знае ли някой приблизителен коефициент за разлика в мощностите на двигатели с еднаква кубатура: метанолов 2Т, бензинов 2Т, метанолов 4Т, бензинов 4Т ?

mmfsr
Мнения: 524
Регистриран: 24 апр 2019 09:48

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от mmfsr » 24 апр 2019 14:55

download/file.php?mode=view&id=2247 Нещо и от мен.Американски от коса CMI.Тунингован-увеличено предварение,промяна на засмукването с клапа от скутер,увеличаване на степента на сгъстяване, нова масивна дуралова биела.Мотора е с тегло в тоя вид малко под 1.9кг.Кубатура -32 куб -два сегмента.Обороти 5500 с витло 20/10.Статична тяга - не е мерена .Имам и оше преправки ,но тая е доста сполучлива.Пропуснах-мотора е не пълно опорен
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Инж.Веселин Драганов М.С.

mmfsr
Мнения: 524
Регистриран: 24 апр 2019 09:48

Re: Преработка на двигатели от храсторезй и резачки

Мнение от mmfsr » 05 дек 2020 15:48

16071760254687391697932743553940.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Инж.Веселин Драганов М.С.


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост