Re: Як-3 мащаб1/4

Копия на самолети и хеликоптери
mmfsr
Мнения: 524
Регистриран: 24 апр 2019 09:48

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от mmfsr » 11 авг 2019 14:30

Тия машинки на Мултиплекс са железни. Те единствено удържаха на вибрациите на бензинов мотор.
Инж.Веселин Драганов М.С.

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Добри Грабчев » 11 авг 2019 19:22

Да но кабелите трябва да се сменят с нови...старите си бяха хубави но сега са различни.
Последна промяна от Добри Грабчев на 10 яну 2020 09:16, променено общо 1 път.
Добри Грабчев

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Добри Грабчев » 19 авг 2019 13:12

Вижте какво му се случва на опашния колесник!
Гледах го много пъти и сега си правя извода, че е бил подложен на ненормални усилия за които не е предназначен.Ако не се е затворил или сервото ще изгори или друго ще стане.
Сега ще си поправя грешката.


Добри Грабчев

Потребителски аватар
Slav_s
Site Admin
Мнения: 689
Регистриран: 28 ное 2016 14:54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Slav_s » 19 авг 2019 13:51

Уникален самолет, жалко че така стана :(
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER ! ;)

Fantasmos

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Fantasmos » 19 авг 2019 13:56

Така като гледам на 2:35 - губиш равновесие и се облягаш на него ама защо да е причина това за краша не разбрах? Горе нищо не се вижда, само накрая от "дейба" става ясно, че е на трески?

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Добри Грабчев » 19 авг 2019 15:00

Fantasmos написа:
19 авг 2019 13:56
Така като гледам на 2:35 губиш равновесие и се облягаш на него ама защо да е причина това за краша не разбрах? Горе нищо не се вижда, само накрая от "дейба" става ясно, че е на трески?
Аз съм с апаратурата.
Исках да покажа какво му се случва на опашния колесник!
Какво би станало със сервото на 180гр., ако колесника не се затвори?
Опашното колело не е причината за краша а искренето на четковия мотор на редуктора на основния колесник, без гасящи кондензатори!-Апаратурата е купувана от щатите и е на 50 мх. Сега вече е с модул и приемници на 2,4гх.
-Не трябваше да затварям колесниците още на първия полет...Грешка!
-Трябваше на земята да направя предварително проба със затворена антена и щеше да се открие причината.

Трески...После ново крило и възстановяване.

ПП
То и в живота е така!Ура, тута и камбаната...
Добри Грабчев

Tasev
Мнения: 2660
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Tasev » 20 авг 2019 15:45

Добри, тук си като юноша бледен! :lol: :?: :idea: Колко години се събраха от тоя полет?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Добри Грабчев » 20 авг 2019 16:05

Tasev написа:
20 авг 2019 15:45
Добри, тук си като юноша бледен! :lol: :?: :idea: Колко години се събраха от тоя полет?
По-точно ще е дърт кофилник! :D
Хората докато крадяха, аз ироплане надигах! ;)
Добри Грабчев

Tasev
Мнения: 2660
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Tasev » 21 авг 2019 15:31

Добри,тоя камуфлаж не е на "Нормандия-неман"? Или греша? На крилата нямаш звезди? ;) :?:
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 930
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Як-3 мащаб1/4

Мнение от Марин » 21 авг 2019 15:33

Добри, два въпроса:
- как определи ЦТ на модела;
- с какви отклонения на хор. кормило го подкара.
Въпросите ми са свързани с мои си разсъждения по друг модел и бих се радвал да споделиш.


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта