Re: Як-3 мащаб1/4
-
- Мнения: 527
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Як-3 мащаб1/4
Тия машинки на Мултиплекс са железни. Те единствено удържаха на вибрациите на бензинов мотор.
Инж.Веселин Драганов М.С.
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Як-3 мащаб1/4
Да но кабелите трябва да се сменят с нови...старите си бяха хубави но сега са различни.
Последна промяна от Добри Грабчев на 10 яну 2020 09:16, променено общо 1 път.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Як-3 мащаб1/4
Вижте какво му се случва на опашния колесник!
Гледах го много пъти и сега си правя извода, че е бил подложен на ненормални усилия за които не е предназначен.Ако не се е затворил или сервото ще изгори или друго ще стане.
Сега ще си поправя грешката.
Гледах го много пъти и сега си правя извода, че е бил подложен на ненормални усилия за които не е предназначен.Ако не се е затворил или сервото ще изгори или друго ще стане.
Сега ще си поправя грешката.
Добри Грабчев
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Як-3 мащаб1/4
Уникален самолет, жалко че така стана
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
Re: Як-3 мащаб1/4
Така като гледам на 2:35 - губиш равновесие и се облягаш на него ама защо да е причина това за краша не разбрах? Горе нищо не се вижда, само накрая от "дейба" става ясно, че е на трески?
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Як-3 мащаб1/4
Аз съм с апаратурата.
Исках да покажа какво му се случва на опашния колесник!
Какво би станало със сервото на 180гр., ако колесника не се затвори?
Опашното колело не е причината за краша а искренето на четковия мотор на редуктора на основния колесник, без гасящи кондензатори!-Апаратурата е купувана от щатите и е на 50 мх. Сега вече е с модул и приемници на 2,4гх.
-Не трябваше да затварям колесниците още на първия полет...Грешка!
-Трябваше на земята да направя предварително проба със затворена антена и щеше да се открие причината.
Трески...После ново крило и възстановяване.
ПП
То и в живота е така!Ура, тута и камбаната...
Добри Грабчев
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Як-3 мащаб1/4
Добри, тук си като юноша бледен! Колко години се събраха от тоя полет?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Як-3 мащаб1/4
По-точно ще е дърт кофилник!
Хората докато крадяха, аз ироплане надигах!
Добри Грабчев
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Як-3 мащаб1/4
Добри,тоя камуфлаж не е на "Нормандия-неман"? Или греша? На крилата нямаш звезди?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: Як-3 мащаб1/4
Добри, два въпроса:
- как определи ЦТ на модела;
- с какви отклонения на хор. кормило го подкара.
Въпросите ми са свързани с мои си разсъждения по друг модел и бих се радвал да споделиш.
- как определи ЦТ на модела;
- с какви отклонения на хор. кормило го подкара.
Въпросите ми са свързани с мои си разсъждения по друг модел и бих се радвал да споделиш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта