Страница 8 от 8

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 21 апр 2019 19:14
от бачо илия депрона
Петър Алексиев написа:
21 апр 2019 13:01
Благодаря Бачо , ама не мога да се меря с теб , ти направо нямяш стигане с тия красоти :D :D :D
Сутринта си бях във Велинград а сега ви пращам поздрави от Италия ..... Бергамо :D
Жив и здрав да си, за да можеш да обикаляш Европа и света на воля !!!!

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 29 май 2022 14:49
от Петър Алексиев
Да изтупаме прахта малко и на тази тема :)
Благодаря Бачо , и ти да си жив и здрав.
За да не правя нова тема , ще побликувам тук , все пак става въпрос за СУ - 26.
В темата съм показал и описал как правя моделчето и основно тялото и за това няма да се спирам подробно за направата.
Та , става въпрос за СУ - 26 , което правя от много отдавна ........
Разпереност - 185см.
Тяло - 126см.-без мотора --- GP26R - бензин.
Голяма хорда - 38см.
Малка хорда - 24см.
Тегло , ще видим на края :D
Тука обаче не съм жалил материал :D
Конструкцията на тялото е от 3мм. шперплат , чамови летвички и облечка на тялото и крилата е от 1.2мм. каваков фурнир, така , че си е доста тежичък , около 4кг. и има още за дооборудване.
Сигурно съм пропуснал нещо, та , подсещаите ме :D
IMG_20220522_142734 (1).jpg
IMG_20220529_140128_1 (1).jpg
Да се надяваме , че ще има още поне една сбирка на моторни модели та да го облитам и тоя на събор ;)

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 29 май 2022 22:08
от Slav_s
един от любимите ми модели :) много добра работа
Мотора разработвал ли си го ? как се държи , доволен ли си ?

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 30 май 2022 18:51
от Петър Алексиев
Да , и на мен ми харесва моделчето.
Опашката обаче трябва да се прави много лека за да доиде Ц.Т където трява , иначе е със задна, очевидно е проектиран за 3 Д.
И на тоя от сниката е задна , ще наблъскам всичко отпред и ще стане добре , вече го мерих, а , ако има и капотаж всичко ще си доиде на място.
Моторчето Слави , е на не повече от 2л. гориво и съм го палил само на станок. Работи много добре , но като го запаля на модела , ще видя как е с вибрациите ,та ако трябва да го слагам на тампони....... ама това е лесната работа.
По - трудното ще е кабината , ще падне яко дялкане щото искам да я направя прозрачна :D
Идеята ми е , да видя как ще се държи с тоя профол на крилото S- ЕС - образен симетричен, и ако е добре , да почвам нов само , че по-лек :D :D :D
Моторчето:
DSCN1682.JPG
DSCN1686.JPG
DSCN1687.JPG
DSCN1696.JPG