СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Модели с двигатели с вътрешно горене. 2-тактов, 4-тактов, метанолови и дизел.
Tasev
Мнения: 790
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Tasev » 08 апр 2019 11:29

Добри , каква е тая система? Снимай я?Че ми стана интересно?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Добри Грабчев
Мнения: 1117
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Добри Грабчев » 08 апр 2019 21:18

Не разбрах за каква система става въпрос! Ако е за хор.кормила, просто всяко си е със серво но са в центъра на тялото и с карбонови тръби движат кормилата.Иначе опашката става тежка и ЦТ трудно се постига.За предния модел нямаше проблем защото мотора 3W.58 е много по-тежък в сравнение с MVVS 58, почти килограм.

Петър Алексиев
Мнения: 287
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 10 апр 2019 18:22

За да не правя нова тема ще публикувам тук :D
Развитие по СУ - то няма защото ударно се заех да спретна една депронка , че ме засърбяха ръцета а нямам нищо за забавление , само , че маи много се заиграх :D
Моделчето е така наречения ШУМЕНЕЦ ( моделчето на Жоро от Шумен )
Вградих му шперплатова конструкция която ще е носеща за колесника и мотора.
Но на клилото маи се заиграх много :D ...... ребрена конструкция от две полукрилца облечени с 3мм. депрон та да прилича на крило с истински профил :D
DSCN0645.JPG
DSCN0646.JPG
DSCN0647.JPG
DSCN0648.JPG
DSCN0649.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 369
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Марин » 10 апр 2019 18:30

Внимавай като теглиш накрая калема на вложените материали да не се окаже, че вместо депронка се е получило шперплатка :lol:
Евала за ентусиазма дето го имаш. CNC-то смазваш ли го с нещо домашно /биопродукт от гроздов или друг плод/

Добри Грабчев
Мнения: 1117
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Добри Грабчев » 10 апр 2019 19:17

Пешо,депрона за какво го слагаш?За заблуда на противника или да ти отваря допълнителна работа?
Забравяш ацетона, акрилните бои и минаваш на акварел... ;)

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 369
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Марин » 11 апр 2019 19:29

Наистина трябва да се избягва резкия преход в конструкцията, усилията трябва да се разпределят на възможно по-голяма дължина и плавно по контура. Но все пак това е непретенциозно моделче, а и Петьо си признава, че още му е рано да догонва Туполев. :lol:
Знам, че Петьо няма да се сърди към критични вметки, та нали затова е форумът, не само да цъкаме с език от възхищение. А и някои разбират повече от жици, други от обработка на материалите, трети от конструкции и съпромат, и т.н.

Tasev
Мнения: 790
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Tasev » 12 апр 2019 08:55

Браво ,Петьо!!!Супер е конструкцията!!Само едно лично мое мнение?Можеше да го ...позаоблиш като конструция и силует?Понеже го уприличих с творбите на един творец?Кабината няма да е черна?Нали? ;) :o
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Петър Алексиев
Мнения: 287
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 12 апр 2019 22:33

Неееее , колеги , няма място за сръдни , дори напротив , ако няма критика ще вземат да ми пораснат много ушите :lol: :lol: :lol:
Марине , за плавните преходи си напълно прав , още повече там ( зад кабината ) е слабо място доказало се опитно от предишния модел които нямаше колесник и точно това ми беше идеята , да подсиля мястото на колесника.
Другия проблем на предишния е , че на няколко полета батерията се отлепваше и почваше да се мести напред , назад и моделчето почваше да се държи странно :D
Краси , отпред на муцуната от горе съм залепил двоен депрон и там ще го позаобля а на зад само ще обера ръбовете, и без това излишно много се заиграх с крилата , а искам да стане по - бързо та да има с какво да се забавлявам :D .... еи така , да отида до полето за половин час да си начеша крастата :lol:

ПП. --- а за окраската , няма да го боядисвам , ще му налепя ивици рекламно фолио и готово.
Петър Алексиев
Велинград

Добри Грабчев
Мнения: 1117
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Асково

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Добри Грабчев » 12 апр 2019 22:55

Пешо,имах интересен случай като облитах едно моделче на приятел...Излетя и увисна неуправляемо..
Просто акумулатора не бил закрепен и падна в опашката... ;)
Та извода е...няма значение какъв е модела, сигурноста е важна!

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 369
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Марин » 13 апр 2019 08:17

Добри Грабчев написа:
12 апр 2019 22:55
Пешо,имах интересен случай като облитах едно моделче на приятел...Излетя и увисна неуправляемо..
Просто акумулатора не бил закрепен и падна в опашката... ;)
Та извода е...няма значение какъв е модела, сигурноста е важна!
Подобен случай, но забравени клещи, добре, че не бяха от по-големите. Последва борба за оцеляване, добре, че се понаместиха около ЦТ, та полетът имаше happy end ;)


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост