Страница 1 от 8

СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 25 ное 2018 17:24
от Петър Алексиев
На пролет си разбих модела и реших да го възтановя -- по - скоро ще си е изграждане на ново тяло защото оцеляха само крилата и опашката , но нея също ще я правя на ново.
Чертежа е качен в раздел чертежи и е много точен. Обмислях да променя някои неща по него , но ще се придържам към чертежа.
Крилата са ребрена конструкция от шперплат и частична облечка от 2мм. балса и рекламно фолио ---- ако останат парички може и да смена фолиото с моделарско. :D
DSCN0651.JPG
DSCN0652.JPG
DSCN0653.JPG
DSCN0654.JPG
DSCN0655.JPG

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 25 ное 2018 17:37
от Петър Алексиев
Въпреки , че чертежа е много точен се налагат някои добавки.
Моторната кутия отпред е под ъгъл и когато се монтира резервоара се налага да се подлага нещо. За целта ще монтирам плочка от 3мм. шперплат където ще легне резервоара а и за монтажа на машинките трябва да се импровизира защото искам всички да са отпред.
Обличането на тялото мисля да е с 1мм. балса и отгоре с воалче стъклоплат.
DSCN0570.JPG
DSCN0572.JPG
DSCN0573.JPG
DSCN0574.JPG
DSCN0575.JPG

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 26 ное 2018 08:33
от Tasev
Както гледам , се е заформил-нов самолет? :lol: Единственото нещо което не възприемам е вдлъбнатия профил на крилото-към тялото?

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 26 ное 2018 11:09
от Добри Грабчев
Единственото нещо което не възприемам е вдлъбнатия профил на крилото-към тялото?
[/quote]

Може само така да ти се струва.
Ей тоя айроплан с разпереност 2200мм., тегло 8 кг. го правих преди доста години с идея да излита и каца по каруцарски път.Крилото е с клапи.Отначало летеше с двигател бензинов 35 куб.см., после с китайски 65, 3W58 и сега с 52куб.от китайска резачка за дърва.
Профила на крилото е FX-71...Уникален профил в диапазон от скорост и против срив.
Също изглежда "вдлъбнат"!
http://airfoiltools.com/search/list?page=f&no=3

Пешо,извинявай за внесеното отклонение в темата ти!

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 26 ное 2018 16:53
от Петър Алексиев
Да , Краси , профила наистине е вдлъбната и то доста --- направо си е S - образен , но така си е по чертежа.
Може да се смени , но трябват много поправки по тялото а и не ми се правят нови крила :D
На пролет на Казанлък си литна като по релси и си летеше много добре , та ще го помъча още малко :D

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 08 дек 2018 12:25
от Петър Алексиев
Много клечки , много спънки....... :D
Летвичките са балса 6х6мм. Тялото ще стои на дъската докато го облеча от долу , а до тогава има още доста неща за правене.
Важен момент тука е ребро F 10 което трябва да се напасне успоредно на дъската за да не се посучат крилата.
DSCN0576.JPG
DSCN0577.JPG
DSCN0578.JPG
DSCN0579.JPG
DSCN0581.JPG

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 16 дек 2018 14:32
от Петър Алексиев
Има леко развитие по модела . Започнах да обличам тялото с 1.5мм. балса ----- 1мм. ми се видя прекалено тъничка , а и покраи профила на крилото ще трябва да попълвам за да го докарам ( горе - долу ) в линия :D
DSCN0582.JPG
DSCN0583.JPG
DSCN0584.JPG
DSCN0585.JPG

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 16 дек 2018 20:44
от Добри Грабчев
Пешо, тая мостова конструкция дето си направил, можеш да я облечеш със всичко защото самата тя е много здрава и не иска усилване!
Давай нататък да гледаме!

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 22 дек 2018 12:46
от Петър Алексиев
Така е Баи Добри , ама заради тия залези покраи крилата 1мм. си е тъничка.
Ще има шлаифане , търкане , напасване --- особенно покраи снадката на крилата.
Изделието :D до тук тежи 280гр.
DSCN0588.JPG
DSCN0587.JPG
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ !!!!!! :D :D :D

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Публикувано: 20 яну 2019 12:04
от Петър Алексиев
Започнах обличане с 1.5мм. балса и наи - гадния момент са тия залези
DSCN0591.JPG
DSCN0592.JPG
DSCN0593.JPG