СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Модели с двигатели с вътрешно горене. 2-тактов, 4-тактов, метанолови и дизел.
Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 25 ное 2018 17:24

На пролет си разбих модела и реших да го възтановя -- по - скоро ще си е изграждане на ново тяло защото оцеляха само крилата и опашката , но нея също ще я правя на ново.
Чертежа е качен в раздел чертежи и е много точен. Обмислях да променя някои неща по него , но ще се придържам към чертежа.
Крилата са ребрена конструкция от шперплат и частична облечка от 2мм. балса и рекламно фолио ---- ако останат парички може и да смена фолиото с моделарско. :D
DSCN0651.JPG
DSCN0652.JPG
DSCN0653.JPG
DSCN0654.JPG
DSCN0655.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Петър Алексиев на 03 дек 2018 20:17, променено общо 1 път.
Петър Алексиев
Велинград

Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 25 ное 2018 17:37

Въпреки , че чертежа е много точен се налагат някои добавки.
Моторната кутия отпред е под ъгъл и когато се монтира резервоара се налага да се подлага нещо. За целта ще монтирам плочка от 3мм. шперплат където ще легне резервоара а и за монтажа на машинките трябва да се импровизира защото искам всички да са отпред.
Обличането на тялото мисля да е с 1мм. балса и отгоре с воалче стъклоплат.
DSCN0570.JPG
DSCN0572.JPG
DSCN0573.JPG
DSCN0574.JPG
DSCN0575.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград

Tasev
Мнения: 2660
Регистриран: 29 ное 2016 14:33

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Tasev » 26 ное 2018 08:33

Както гледам , се е заформил-нов самолет? :lol: Единственото нещо което не възприемам е вдлъбнатия профил на крилото-към тялото?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Добри Грабчев » 26 ное 2018 11:09

Единственото нещо което не възприемам е вдлъбнатия профил на крилото-към тялото?
[/quote]

Може само така да ти се струва.
Ей тоя айроплан с разпереност 2200мм., тегло 8 кг. го правих преди доста години с идея да излита и каца по каруцарски път.Крилото е с клапи.Отначало летеше с двигател бензинов 35 куб.см., после с китайски 65, 3W58 и сега с 52куб.от китайска резачка за дърва.
Профила на крилото е FX-71...Уникален профил в диапазон от скорост и против срив.
Също изглежда "вдлъбнат"!
http://airfoiltools.com/search/list?page=f&no=3

Пешо,извинявай за внесеното отклонение в темата ти!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Добри Грабчев

Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 26 ное 2018 16:53

Да , Краси , профила наистине е вдлъбната и то доста --- направо си е S - образен , но така си е по чертежа.
Може да се смени , но трябват много поправки по тялото а и не ми се правят нови крила :D
На пролет на Казанлък си литна като по релси и си летеше много добре , та ще го помъча още малко :D
Петър Алексиев
Велинград

Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 08 дек 2018 12:25

Много клечки , много спънки....... :D
Летвичките са балса 6х6мм. Тялото ще стои на дъската докато го облеча от долу , а до тогава има още доста неща за правене.
Важен момент тука е ребро F 10 което трябва да се напасне успоредно на дъската за да не се посучат крилата.
DSCN0576.JPG
DSCN0577.JPG
DSCN0578.JPG
DSCN0579.JPG
DSCN0581.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград

Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 16 дек 2018 14:32

Има леко развитие по модела . Започнах да обличам тялото с 1.5мм. балса ----- 1мм. ми се видя прекалено тъничка , а и покраи профила на крилото ще трябва да попълвам за да го докарам ( горе - долу ) в линия :D
DSCN0582.JPG
DSCN0583.JPG
DSCN0584.JPG
DSCN0585.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград

Добри Грабчев
Мнения: 3272
Регистриран: 08 дек 2016 17:20
Местоположение: Хсково

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Добри Грабчев » 16 дек 2018 20:44

Пешо, тая мостова конструкция дето си направил, можеш да я облечеш със всичко защото самата тя е много здрава и не иска усилване!
Давай нататък да гледаме!
Добри Грабчев

Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 22 дек 2018 12:46

Така е Баи Добри , ама заради тия залези покраи крилата 1мм. си е тъничка.
Ще има шлаифане , търкане , напасване --- особенно покраи снадката на крилата.
Изделието :D до тук тежи 280гр.
DSCN0588.JPG
DSCN0587.JPG
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ !!!!!! :D :D :D
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград

Петър Алексиев
Мнения: 513
Регистриран: 20 дек 2016 20:32
Местоположение: Велинград

Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Мнение от Петър Алексиев » 20 яну 2019 12:04

Започнах обличане с 1.5мм. балса и наи - гадния момент са тия залези
DSCN0591.JPG
DSCN0592.JPG
DSCN0593.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта