Жив и здрав да си, за да можеш да обикаляш Европа и света на воля !!!!Петър Алексиев написа: ↑21 апр 2019 13:01Благодаря Бачо , ама не мога да се меря с теб , ти направо нямяш стигане с тия красоти
Сутринта си бях във Велинград а сега ви пращам поздрави от Италия ..... Бергамо
СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
-
- Мнения: 1851
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 525
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
Да изтупаме прахта малко и на тази тема
Благодаря Бачо , и ти да си жив и здрав.
За да не правя нова тема , ще побликувам тук , все пак става въпрос за СУ - 26.
В темата съм показал и описал как правя моделчето и основно тялото и за това няма да се спирам подробно за направата.
Та , става въпрос за СУ - 26 , което правя от много отдавна ........
Разпереност - 185см.
Тяло - 126см.-без мотора --- GP26R - бензин.
Голяма хорда - 38см.
Малка хорда - 24см.
Тегло , ще видим на края
Тука обаче не съм жалил материал
Конструкцията на тялото е от 3мм. шперплат , чамови летвички и облечка на тялото и крилата е от 1.2мм. каваков фурнир, така , че си е доста тежичък , около 4кг. и има още за дооборудване.
Сигурно съм пропуснал нещо, та , подсещаите ме Да се надяваме , че ще има още поне една сбирка на моторни модели та да го облитам и тоя на събор
Благодаря Бачо , и ти да си жив и здрав.
За да не правя нова тема , ще побликувам тук , все пак става въпрос за СУ - 26.
В темата съм показал и описал как правя моделчето и основно тялото и за това няма да се спирам подробно за направата.
Та , става въпрос за СУ - 26 , което правя от много отдавна ........
Разпереност - 185см.
Тяло - 126см.-без мотора --- GP26R - бензин.
Голяма хорда - 38см.
Малка хорда - 24см.
Тегло , ще видим на края
Тука обаче не съм жалил материал
Конструкцията на тялото е от 3мм. шперплат , чамови летвички и облечка на тялото и крилата е от 1.2мм. каваков фурнир, така , че си е доста тежичък , около 4кг. и има още за дооборудване.
Сигурно съм пропуснал нещо, та , подсещаите ме Да се надяваме , че ще има още поне една сбирка на моторни модели та да го облитам и тоя на събор
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
един от любимите ми модели много добра работа
Мотора разработвал ли си го ? как се държи , доволен ли си ?
Мотора разработвал ли си го ? как се държи , доволен ли си ?
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 525
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: СУ -- 26 - ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
Да , и на мен ми харесва моделчето.
Опашката обаче трябва да се прави много лека за да доиде Ц.Т където трява , иначе е със задна, очевидно е проектиран за 3 Д.
И на тоя от сниката е задна , ще наблъскам всичко отпред и ще стане добре , вече го мерих, а , ако има и капотаж всичко ще си доиде на място.
Моторчето Слави , е на не повече от 2л. гориво и съм го палил само на станок. Работи много добре , но като го запаля на модела , ще видя как е с вибрациите ,та ако трябва да го слагам на тампони....... ама това е лесната работа.
По - трудното ще е кабината , ще падне яко дялкане щото искам да я направя прозрачна
Идеята ми е , да видя как ще се държи с тоя профол на крилото S- ЕС - образен симетричен, и ако е добре , да почвам нов само , че по-лек
Моторчето:
Опашката обаче трябва да се прави много лека за да доиде Ц.Т където трява , иначе е със задна, очевидно е проектиран за 3 Д.
И на тоя от сниката е задна , ще наблъскам всичко отпред и ще стане добре , вече го мерих, а , ако има и капотаж всичко ще си доиде на място.
Моторчето Слави , е на не повече от 2л. гориво и съм го палил само на станок. Работи много добре , но като го запаля на модела , ще видя как е с вибрациите ,та ако трябва да го слагам на тампони....... ама това е лесната работа.
По - трудното ще е кабината , ще падне яко дялкане щото искам да я направя прозрачна
Идеята ми е , да видя как ще се държи с тоя профол на крилото S- ЕС - образен симетричен, и ако е добре , да почвам нов само , че по-лек
Моторчето:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта