Страница 5 от 5

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 13 май 2021 10:50
от Добри Грабчев
Entusiast написа:
13 май 2021 09:24
Еее, айде сега! Ти като оня - Никакъв секс не е това сега, ние едно време каъв секс правехме...
Сега много скъп тоя "секс" и многополов... :D
https://f3abg.com/index.php?route=common/home

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 13 май 2021 11:12
от Entusiast
Всеки си намира нишата според финансите.

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 13 май 2021 22:25
от Добри Грабчев
То времето е на младите! Дано използват отчасти опита на старите!

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 14 май 2021 08:14
от Tasev
Добри Грабчев написа:
13 май 2021 22:25
То времето е на младите! Дано използват отчасти опита на старите!
Добри, колко младока те попитаха през последните 10 години да им помогнеш или да ги научиш на нещо? :o Помъчих се да помагам на "млади моделисти", но те гледат ютюб и от там " жънат знания". :lol: И стават философи? :roll: :o :idea: Както се казва, яйцето учи кокошката!

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 17 яну 2023 11:25
от Slav_s
В крайна сметка не съм сметнал центъра както трябва и центровката беше 45мм по назад :lol: :lol: :lol:
Коригирах това /25%/, промених отклоненията сложих и обтекателя на мотора.
Ще чакаме подходящо време за нов опит за летене :D
Единственото нещо което го спаси модела при първият полет беше че е много лек за размерите си и не успя да се срине .

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 17 яну 2023 13:08
от Добри Грабчев
Ах този ЦТ...Почти винаги е някъде в корпуса и специално за тези модели с диедър е пред централната носеща греда на крилото.
За да намеря линията където се намира увисвам модела за опашното колело и с вертикална линия на лазера маркирам с тиксо около кабината от двете и страни. После на конуси подпирам под централната греда дето е захванат колесника./Предварително слагам плоскости от шперплат за да не пробия крилото/.
Ако пада напред или назад значи ЦТ е по-високо. Тогава местя опорите към края на крилото до равновесно положение.
Ако мотора е много мощен ще имаш проблеми, тъй като скоростта е голяма и реагира на най -малките команди енергично! Ако има и луфтове по системата за управление става още по-лошо.
И не разбрах защо този хубав мотор го рискуваш от първи път!?
https://www.horizonhobby.com/product/72 ... E072B.html
Не казвам нищо ново, знаеш ги тия неща. Летящ модел не прощава грешки. :roll:

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 17 яну 2023 20:53
от Slav_s
Точно така и стана, мотора е мощен модела лек, и командите ставаха ужас, макар че и при забавяне беше непредвидим. Имаше склоност да пропада през крило на ляво мисля.
За мотора да, късмет че няма никакви щети

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 17 яну 2023 22:12
от Добри Грабчев
Имаше склоност да пропада през крило на ляво мисля.
[/quote]
Значи си разбрал, че витлото като върти по часовника гледано отзад лявото крило пропада!Точно така се получава при излитане на малка скорост.
Тури друг мотор, лети го докато му свикнеш...хем по-малко адреналин.
Нещата стават ако се почне с неутрален модел...Ф3А! Това е модела за основа... пълна симетрия!
"Тренерите" дет уж си фъркат сами са за заблуда. Не създават навици или създават фалшиви!

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 17 яну 2023 23:52
от Slav_s
Да определено с неутрален модел се придобиват навици. Всичко друго дава една грешна представа за поведение .
Ще го видим този лятото като се оправи времето, слагат им по тежки мотори 15-20сс бензини защото носа е къс и идва лек