P-36 Hawk
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 20 сеп 2019 20:55
Re: P-36 Hawk
За всеки нов модел слагам значителна експонента на елероните, за да не ми е нервен.
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: P-36 Hawk
Това нещо, не го разбирам? Копия и полу копия летят по друг начин. Написаното го свързвам с акробат или 3де? Може би бъркам?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 693
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: P-36 Hawk
Да, за начало смятам да променя центровката на 25%, отклоненията ми бяха на 60% със 25% експонента , може би ще трябва да я увелича. Ще намаля още отклоненията и ще направя елероните както ме посъветва бай Добри
След това ще има нов опит за краш
След това ще има нов опит за краш
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: P-36 Hawk
Това нещо, не го разбирам? Копия и полу копия летят по друг начин. Написаното го свързвам с акробат или 3де? Може би бъркам?
[/quote]
Да точно за 3Д става като прави финтифлюшки е необходимо а и трябва нежно да лети за успокояване на публиката!
Друго приказвах и то за НЕСИМЕТРИЧЕН ПРОФИЛ на крилото преди всичко за копия с повишено крилно натоварване... Надолу по-малко отклонение, нагоре по-голямо.Това може да се постигне механично, чрез рамото на сервото, но по-добре от предавателя...Корекции се правят след наблюдение на полета.При наклон с елероните, трябва да има леко "потъване" на модела а не изкачване...Вектора на подемната сила се накланя настрани и не може да поддържа теглото на модела!Повдигането на носа води до срив и то когато има маневра за кацане и скоростта пада.
Акробатиките Ф3А са друга работа...Там се центрова модела така, че да влиза в свредел само с вертикално и хоризонтално кормило и да излиза при нулиране на ръчките.Ползването на елерони...нула точки.
При вертикално изкачване или пикиране трябва да запази треакторията си без намеса на пилота...Тоест неутрален самолет, не е планер, нито тренер.Оставен без управление ще се разбие след километър право летене.
[/quote]
Да точно за 3Д става като прави финтифлюшки е необходимо а и трябва нежно да лети за успокояване на публиката!
Друго приказвах и то за НЕСИМЕТРИЧЕН ПРОФИЛ на крилото преди всичко за копия с повишено крилно натоварване... Надолу по-малко отклонение, нагоре по-голямо.Това може да се постигне механично, чрез рамото на сервото, но по-добре от предавателя...Корекции се правят след наблюдение на полета.При наклон с елероните, трябва да има леко "потъване" на модела а не изкачване...Вектора на подемната сила се накланя настрани и не може да поддържа теглото на модела!Повдигането на носа води до срив и то когато има маневра за кацане и скоростта пада.
Акробатиките Ф3А са друга работа...Там се центрова модела така, че да влиза в свредел само с вертикално и хоризонтално кормило и да излиза при нулиране на ръчките.Ползването на елерони...нула точки.
При вертикално изкачване или пикиране трябва да запази треакторията си без намеса на пилота...Тоест неутрален самолет, не е планер, нито тренер.Оставен без управление ще се разбие след километър право летене.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 20 сеп 2019 20:55
Re: P-36 Hawk
Написах нов модел, демек при облитане и настройки. После е друго.
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: P-36 Hawk
И още...Без обтекател на мотора модела е съвсем друг.Стабилизаторите са в турбулентен поток.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: P-36 Hawk
Имал съм случаи, при които елероните са не ефективни. Просто не реагира крилото.Демек попадат в сянката на профила! Поради тая причина, цитарах колегата, Ентусиаст. При маанатите копия за да се избегнат някои гореописани ситуации е разрешено в определен допуск да се увеличават елерони, клапи и тем подобни. Добри е повече в час, и опит!Да сподели?Добри Грабчев написа: ↑12 май 2021 08:36И още...Без обтекател на мотора модела е съвсем друг.Стабилизаторите са в турбулентен поток.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 693
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: P-36 Hawk
Добри Грабчев написа: ↑11 май 2021 18:54Това нещо, не го разбирам? Копия и полу копия летят по друг начин. Написаното го свързвам с акробат или 3де? Може би бъркам?
Да точно за 3Д става като прави финтифлюшки е необходимо а и трябва нежно да лети за успокояване на публиката!
Друго приказвах и то за НЕСИМЕТРИЧЕН ПРОФИЛ на крилото преди всичко за копия с повишено крилно натоварване... Надолу по-малко отклонение, нагоре по-голямо.Това може да се постигне механично, чрез рамото на сервото, но по-добре от предавателя...Корекции се правят след наблюдение на полета.При наклон с елероните, трябва да има леко "потъване" на модела а не изкачване...Вектора на подемната сила се накланя настрани и не може да поддържа теглото на модела!Повдигането на носа води до срив и то когато има маневра за кацане и скоростта пада.
Акробатиките Ф3А са друга работа...Там се центрова модела така, че да влиза в свредел само с вертикално и хоризонтално кормило и да излиза при нулиране на ръчките.Ползването на елерони...нула точки.
При вертикално изкачване или пикиране трябва да запази треакторията си без намеса на пилота...Тоест неутрален самолет, не е планер, нито тренер.Оставен без управление ще се разбие след километър право летене.
Точно за това ги харесвам тези модели, пускаш стиковете и модела си лети без промяна в курса
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: P-36 Hawk
Трудното е да се направи такъв модел.Поне три модификации съм правил за да ми хареса.
Винаги има после и по-по.Но това беше едно време.Сега е времето на "шараните" с контра въртящи се витла, за да не натоварват пилотите с допълнителни действия...
Очаквам скоро да им сложат и програма за автоматично управление...
Този клас Ф3А вече е провал.
Винаги има после и по-по.Но това беше едно време.Сега е времето на "шараните" с контра въртящи се витла, за да не натоварват пилотите с допълнителни действия...
Очаквам скоро да им сложат и програма за автоматично управление...
Този клас Ф3А вече е провал.
Добри Грабчев
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 20 сеп 2019 20:55
Re: P-36 Hawk
Еее, айде сега! Ти като оня - Никакъв секс не е това сега, ние едно време каъв секс правехме...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта