Страница 1 от 5

P-36 Hawk

Публикувано: 15 ное 2018 08:33
от Mirko0
Хайде да пусна още една тема за копие което правя то е почти готово но се пак си има довършителни работи по него
received_2292915110938161.jpeg
IMG_20181114_135411.jpg
IMG_20181114_133048.jpg
IMG_20181114_133038.jpg

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 15 ное 2018 10:11
от Добри Грабчев
Супер! Какъв мащаб е?Мотор?

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 15 ное 2018 10:28
от Mirko0
Мотор за момента мисля да е бензинов но още няма мотор
IMG_20181115_102729.jpg

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 14:44
от Slav_s
Добри Грабчев написа:
15 ное 2018 10:11
Супер! Какъв мащаб е?Мотор?
Мотора ще е Saito FA 72
2ACABC2C-F352-4E61-9D25-5A00F9E9CEFF.jpeg
CDC4A811-ABAE-4008-BF1C-D2A9B3DE8F27.jpeg
74A53CDC-D2CA-45DA-BF83-4CB93C44C0DD.jpeg
85B68D0D-EFA7-4E3C-9A43-DA15CE6359A7.jpeg
Много приятно се изненадах от теглото на голия модел 1450 грама :)

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 15:19
от Добри Грабчев
Красиво!Има ли колесници в пакета и какви ще слагаш?

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 16:22
от Slav_s
Да има пребираеми колесници, още не съм стигнал до там.
Миля за тях и за клапите да взема такъв контролер да може да се забави движението
https://www.ebay.com/itm/NEW-Turnigy-3- ... 3550561135

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 17:03
от Петър Алексиев
Наистина МНОГО красив а и мотора е разкошен ---- поздравления Слави , с нетърпение ще чакаме и клипче от облитането :D
Не знам как ще управляваш колесника , но имам 1 серво за колесник . Независимо на кои канал ще е , то си върти в краино положение. Ако ще ти върши работа пиши къде да го пращам ( само да го намеря къде е :D )

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 20:50
от Добри Грабчев
Slav_s написа:
26 ное 2018 16:22
Да има пребираеми колесници, още не съм стигнал до там.
Миля за тях и за клапите да взема такъв контролер да може да се забави движението
https://www.ebay.com/itm/NEW-Turnigy-3- ... 3550561135
Модела е малък и може да се ползва забявяне на сервото, от предавателя или това чипче...За голям модел над 10кг., е необходимо бавно и мощно серво и нелинейно отклонение на механизма на клапите.Тоест геометрично нарастващо усилие с увеличение на ъгъла на отклонение на клапите.Другото условие е механизма да е един за двете клапи,за да се гарантира, че и двете ще действат заедно с еднаква скорост и отклонение.

Не питай старило а патило!Аз съм и двете... :D Дано не Ви досаждам!?

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 21:28
от Марин
На мойта апаратурка-самоделка на дискретните канали освен стандартната възможност за регулиране на крайните отклонения съм направил и свободно избираемо време за изпълнение, както и крива, което ги прави удачни за използване на клапи, колесници и т.н., използвайки обикновени серва.
А иначе моделчето и мотора кефят. Това Saito е от по-новото поколение. Успешни стартове!

Re: P-36 Hawk

Публикувано: 26 ное 2018 23:42
от Slav_s
Да и аз на едната апаратура ги имам тези екстри та ще видим като стигна до там :)