СУ 26 МХ
Публикувано: 06 юни 2018 23:22
Здравейте всички!
Открих Ви благодарение на колегата Петър Алексиев и виждам че тук има какво да се види и дискутира.
Включвам се с два еднакви модела - единият е мой , а другия на колегата Милчо.
Вторият модел е в начален стадий ,но последните дни набира скорост.
Отново нямам много снимки ,но обещавам да допълвам.
Модела е СУ 26 МХ - размах 1.8м и 1.6 дължина. Ще се движи с 30cc ДЛЕ мотор и перка 19х8 или 20х8.
Тялото е от 3мм шперплат и липови летви. Опашката изцяло е балсова.
За момента има само ляво крило, което е с ребра от 3мм шперплат , балсови надлъжници и дбокс от 1.5мм балса. Монтирани са карбонов колесник оборудван с ДуБро помпащи гуми и отново карбонов опашен.
Предстои оформяне на атакуващия ръб н крилото от 10мм балса и обличане на тялото зад кабината с 1.5мм балса. По груби сметки модела ще стане малко по-тежък от очакваното (към 5,5 кг.), но предполагам че мотора ще се справи прилично. Би трябвало да даде около 9,5кг тяга с 20х8 перка.
За мой късмет на сбирката в Скопие имаше модел правен по същия чертеж и колегата от Черна Гора даде много добри съвети относно балансирането и изработката.
Нямам много време за работа по модела напоследък ,но ще качвам снимки от прогреса тук -
Открих Ви благодарение на колегата Петър Алексиев и виждам че тук има какво да се види и дискутира.
Включвам се с два еднакви модела - единият е мой , а другия на колегата Милчо.
Вторият модел е в начален стадий ,но последните дни набира скорост.
Отново нямам много снимки ,но обещавам да допълвам.
Модела е СУ 26 МХ - размах 1.8м и 1.6 дължина. Ще се движи с 30cc ДЛЕ мотор и перка 19х8 или 20х8.
Тялото е от 3мм шперплат и липови летви. Опашката изцяло е балсова.
За момента има само ляво крило, което е с ребра от 3мм шперплат , балсови надлъжници и дбокс от 1.5мм балса. Монтирани са карбонов колесник оборудван с ДуБро помпащи гуми и отново карбонов опашен.
Предстои оформяне на атакуващия ръб н крилото от 10мм балса и обличане на тялото зад кабината с 1.5мм балса. По груби сметки модела ще стане малко по-тежък от очакваното (към 5,5 кг.), но предполагам че мотора ще се справи прилично. Би трябвало да даде около 9,5кг тяга с 20х8 перка.
За мой късмет на сбирката в Скопие имаше модел правен по същия чертеж и колегата от Черна Гора даде много добри съвети относно балансирането и изработката.
Нямам много време за работа по модела напоследък ,но ще качвам снимки от прогреса тук -