СУ-26МХ
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: СУ-26МХ
Много хубаво е станало.
Фибрана го мажа с разредено с вода Ц200 и като изсъхне зачиствам със шкурка. Ако е необходимо втори път.
И със епоксидна смола и стъклен прах пак става. Но смолата е много твърда!
Ти вече си му намерил цаката...
Фибрана го мажа с разредено с вода Ц200 и като изсъхне зачиствам със шкурка. Ако е необходимо втори път.
И със епоксидна смола и стъклен прах пак става. Но смолата е много твърда!
Ти вече си му намерил цаката...
Добри Грабчев
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: СУ-26МХ
Добри , помислих и за смоличка с воалче стъклоплат , но си викам , че много хубаво ша земе да му стане на моделчето --- смоли , стъклоплати --- все пак е депронче , даже и вертикалното още не съм го налепил , нека да полети малко и тогава ще решавам какво ще го правя , включително и капотажче на мотора.
Между другото , стремих се батерията ( като един от наи-тежките елементи ) да е над гредата на крилото , където се и очаква да е центъра на тежеста и да може да се мести леко на пред и на зад и мисля , че ако направя и капотажче на мотора ЦТ ще диде някъде на тази греда , а сега е малко зад нея.
Даже като идея ( не претендирам да е моя ) ако го правя някога пак , ще си взема 2/3 цвята депрон ( ако има ) 3мм. и шаренията ще става с различните цветове депрон -- например , крилцето отдолу да е с черен , а отгоре да е с бяло и черно.........
Остана още някои неща да довърша и ще го претегля , да видим колко ще доиде полетно тегло и после на полето ---- каквото сабия покаже
Между другото , стремих се батерията ( като един от наи-тежките елементи ) да е над гредата на крилото , където се и очаква да е центъра на тежеста и да може да се мести леко на пред и на зад и мисля , че ако направя и капотажче на мотора ЦТ ще диде някъде на тази греда , а сега е малко зад нея.
Даже като идея ( не претендирам да е моя ) ако го правя някога пак , ще си взема 2/3 цвята депрон ( ако има ) 3мм. и шаренията ще става с различните цветове депрон -- например , крилцето отдолу да е с черен , а отгоре да е с бяло и черно.........
Остана още някои неща да довърша и ще го претегля , да видим колко ще доиде полетно тегло и после на полето ---- каквото сабия покаже
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: СУ-26МХ
Петьо,копуваш лак на водна основа.Лакираш,прешкурваш с шкурка 200.Има спрей на водна основа и шариш с тиксо.Това правя при депронките.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1857
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: СУ-26МХ
да....върху фибран фолио не залепва, ако не е лакиран
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 527
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: СУ-26МХ
Черния депрон не е удачен много.Трошлив е.Има разлики в двата депрона.
Инж.Веселин Драганов М.С.
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: СУ-26МХ
Благодаря колеги за полезните съвети , определено ще се възползвам от тях --- нама иконка с палец на горе , та палец на горе
Остана капотажче на мотора ( ако въобще някога му направя ) и да опитам да довърша вертикалното с разредено лепило или воден лак --- ще видим.
Довърших и кутийката отпред , като преди това сложих мекичко на батерията.
В този вид вече може да лети и теглото ( без капотаж ) е 1,035гр.
И отново данните:
Голяма хорда - 25см.
Малка хорда - 15см.
Разпереност - кръгло - 100см.
Излиза около - 20 кв, дм.
И ако не бъркам , излиз по 50гр. на кв,дм.----- щеше ми се да е по-лекичко , НО , каквото такова
Остана капотажче на мотора ( ако въобще някога му направя ) и да опитам да довърша вертикалното с разредено лепило или воден лак --- ще видим.
Довърших и кутийката отпред , като преди това сложих мекичко на батерията.
В този вид вече може да лети и теглото ( без капотаж ) е 1,035гр.
И отново данните:
Голяма хорда - 25см.
Малка хорда - 15см.
Разпереност - кръгло - 100см.
Излиза около - 20 кв, дм.
И ако не бъркам , излиз по 50гр. на кв,дм.----- щеше ми се да е по-лекичко , НО , каквото такова
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: СУ-26МХ
Бравоо Петьо!Супер е!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 693
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: СУ-26МХ
Хубаво моделче, Браво !! Ще го видим ли в събота ?
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 20 дек 2016 20:32
- Местоположение: Велинград
Re: СУ-26МХ
Колеги , определено с тия СУ - та не ми върви
Вече не помня кое по ред е това СУ дето претърпява краш
Причината е комплексна и , наи - вече моя.
Отклоненията на хоризонталното кормило ги оставих на 30% , а на елероните на 60% Ииии ... въпреки това беше прекалено чуствителен -- нервен , след кратка борба се срещна със земята
Щетите на са големи и сега го възтановявам.
Ще намаля още доста отклоненията и ( за сега ) ще продължа да го боря
Вече не помня кое по ред е това СУ дето претърпява краш
Причината е комплексна и , наи - вече моя.
Отклоненията на хоризонталното кормило ги оставих на 30% , а на елероните на 60% Ииии ... въпреки това беше прекалено чуствителен -- нервен , след кратка борба се срещна със земята
Щетите на са големи и сега го възтановявам.
Ще намаля още доста отклоненията и ( за сега ) ще продължа да го боря
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Петър Алексиев
Велинград
Велинград
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта