Miss Scarlett - micro
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Miss Scarlett - micro
Сега съм започнал Douglas A-26 Invader ,като понапредне работата по него, ако ще го бъде ще пусна тема.
[/quote]
[/quote]
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1857
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Miss Scarlett - micro
интересно, защо центъра на тежестта е отбелязан толкова напред - дали, защото е кордовак
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
- FXT
- Мнения: 75
- Регистриран: 15 яну 2020 15:02
Re: Miss Scarlett - micro
Аз работя по този:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Иван Александров / гр.Варна / 0889 35 77 82
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
-
- Мнения: 2670
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Miss Scarlett - micro
Ванка? Изгуби се? Нещо ново правиш ли? Моделчето от темата, готово ли е?
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- FXT
- Мнения: 75
- Регистриран: 15 яну 2020 15:02
Re: Miss Scarlett - micro
Отпуската свърши и рядко остава време Побутвам го от време на време, крилото го затворих и боядисах - не стана много красиво, но по-натам по-хубави. Моторчето е монтирано, ESC и ВЕС запоени, измислил съм серва, батерия, приемник кое къде ще стой само трябва да ги реализирам. Дъгласа го почвах 2-3 пъти ,но такива копия са си сложни за уменията ми към момента. Като нередя карантията в корпуса ще постна снимки.
Иван Александров / гр.Варна / 0889 35 77 82
- FXT
- Мнения: 75
- Регистриран: 15 яну 2020 15:02
Re: Miss Scarlett - micro
По тялото останаха тягите, капак и нос /капотаж мисля че се казваше/.
По крилото - серва, тяги и елерони.
По крилото - серва, тяги и елерони.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Иван Александров / гр.Варна / 0889 35 77 82
- FXT
- Мнения: 75
- Регистриран: 15 яну 2020 15:02
Re: Miss Scarlett - micro
Пренаредих го. Центъра на тежестта сега е перфектен. Има кусури, крилото е криво ,хоризонталния също, рогчетата на елероните трябва да са по-напред. Искам да го литна тези дни ,че съм се вдъхновил да го правя от балса и фолио.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Иван Александров / гр.Варна / 0889 35 77 82
- FXT
- Мнения: 75
- Регистриран: 15 яну 2020 15:02
Re: Miss Scarlett - micro
В събота го летях моделчето.
Изключително неспулочлив модел и много слаба изработка от моя страна.
Важното е че научих някой и друг урок. Трябват ми сервата за другия ми проект, та не исках да го разколачвам преди да го летя.
Постоянно катереше нагоре и дори след максимален трим пак трябваше да му давам долна команда за прав полет.
Предполагам ,че е защото не дадох ъгъл на долу на мотора.
Чудя се при долноплощниците трябва ли да се дава пак ъгъл на мотора надолу?
Изключително неспулочлив модел и много слаба изработка от моя страна.
Важното е че научих някой и друг урок. Трябват ми сервата за другия ми проект, та не исках да го разколачвам преди да го летя.
Постоянно катереше нагоре и дори след максимален трим пак трябваше да му давам долна команда за прав полет.
Предполагам ,че е защото не дадох ъгъл на долу на мотора.
Чудя се при долноплощниците трябва ли да се дава пак ъгъл на мотора надолу?
Иван Александров / гр.Варна / 0889 35 77 82
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: Miss Scarlett - micro
Постоянно катереше нагоре и дори след максимален трим пак трябваше да му давам долна команда за прав полет.
Предполагам ,че е защото не дадох ъгъл на долу на мотора.
Чудя се при долноплощниците трябва ли да се дава пак ъгъл на мотора надолу?
[/quote]
Вече писах някъде...ЦТ на самолета само при средноплощник може да се случи в крилото.
За долноплошници не съм монтирал мотор с ъгъл надолу, защото крилото е по-ниско от ЦТ. Основното съпротивление оказва крилото което създава пикиращ момент.
За горноплощник е задължително мотора да е с ъгъл надолу или микс мотор-хор.кормило!
ПП
Много въпроси се натрупват...
-Какъв е профила на крилото и ъгъла на поставяне?
-Къде е ЦТ?
-Защо плана на крилото и стабилизаторите са различни/правоъгълно крило и закръглени стабилизатори/?Не че е важно!
-Задното рамо и площа на стабилизаторите ми се виждат малки за това крило и с такъв профил.Ако е симетричен може, но в случая при плоско изпъкнал профил вектора на тягата при увеличаване на ъгъла се мести напред и при малък стабилизатор не може да се компенсира...
Това което можеш да направиш /при това крило/е да увеличиш площа на хор. и вер.стабилизатори двойно.
Това е мое мнение.
Предполагам ,че е защото не дадох ъгъл на долу на мотора.
Чудя се при долноплощниците трябва ли да се дава пак ъгъл на мотора надолу?
[/quote]
Вече писах някъде...ЦТ на самолета само при средноплощник може да се случи в крилото.
За долноплошници не съм монтирал мотор с ъгъл надолу, защото крилото е по-ниско от ЦТ. Основното съпротивление оказва крилото което създава пикиращ момент.
За горноплощник е задължително мотора да е с ъгъл надолу или микс мотор-хор.кормило!
ПП
Много въпроси се натрупват...
-Какъв е профила на крилото и ъгъла на поставяне?
-Къде е ЦТ?
-Защо плана на крилото и стабилизаторите са различни/правоъгълно крило и закръглени стабилизатори/?Не че е важно!
-Задното рамо и площа на стабилизаторите ми се виждат малки за това крило и с такъв профил.Ако е симетричен може, но в случая при плоско изпъкнал профил вектора на тягата при увеличаване на ъгъла се мести напред и при малък стабилизатор не може да се компенсира...
Това което можеш да направиш /при това крило/е да увеличиш площа на хор. и вер.стабилизатори двойно.
Това е мое мнение.
Последна промяна от Добри Грабчев на 20 юли 2021 13:16, променено общо 2 пъти.
Добри Грабчев
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта