Страница 2 от 3
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 06 апр 2020 21:52
от Tasev
И малко работа по модела.
20200406_213137.jpg
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 08 апр 2020 19:43
от Tasev
Кабината е направена вече.
20200408_191520.jpg
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 08 апр 2020 19:44
от Tasev
20200408_191546.jpg
И капотажа с картечниците.
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 18 апр 2020 21:15
от Tasev
Днес поработих по Ла то.
20200418_201817.jpg
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 18 апр 2020 21:16
от Tasev
И декалите!
20200418_201844.jpg
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 04 дек 2020 22:32
от Tasev
В М1:10 модела е с крило метър,и нещо?Ако му хакнеш двг?Става тежък модел!За бензин ....изобщо забрави!Няма такъв мотор!За сега.При електро версия има всевъзможни вариаций?Зависи какво искаш да стане?
Вече имаш опит !!Да не забравяме че най-добре се кара бавно летящ планер.И голям самолет.Доста е коментирано по тая тема.
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 05 дек 2020 08:18
от бачо илия депрона
това завършено ли е
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 05 дек 2020 10:55
от Tasev
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 09 дек 2020 08:09
от Tasev
Да така е прав си! Аз съм на вариант електро по евтинко и по запазващо един депронов модел, ако лети по хубаво няма! Ти действаш бавно но те хубавите работи стават бавно опитен си .
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза.Направих го за здравина и дълголетие,ако не срешне земята под критичен ъгъл.
При депрона има един момент с времето да "старее".А електро си е за да не се цапам! Дори и да е ДВГ -ефекта от "бръмченето" не ми е интересен.Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!
Re: Ла -5 фн
Публикувано: 09 дек 2020 08:20
от бачо илия депрона
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза
Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!
[/quote]
ама на първите снимки се вижда, че е депрон...кога го смени с балса......
.........като се сетя за Кифчо, дето на всяка сбирка , 90% от времето му минаваше в припалване на некое двг и то все гаснеше- и на мене ми минава мерака за двг