P-36 Hawk
-
- Мнения: 2669
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: P-36 Hawk
Супер е моделчето!!!Браво Слави!!!
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: P-36 Hawk
Ще го видим на пистата колко е супер кофти време тези дни , няма как да разработвам мотора
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: P-36 Hawk
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 227
- Регистриран: 03 мар 2020 23:15
Re: P-36 Hawk
Страхотна машина. Дано не го урочасаме. Иначе в кръга на шегата - японски мотор на американски самолет - само на мене ли ми е терсене?
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: P-36 Hawk
[attachment=0]10531091-E904-4EBF-926D-F97D314E0D43.jpeg[/attachment
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 690
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: P-36 Hawk
Здравейте, направих един полет с модела, модела литна адски зле, много нестабилен по елерони със склоност да пропада на ляво през крило , същевремено вирваше и нос, добре че мотора имаше доста тяга и не успя да се срине. Едвам го закарах до пистата и го "Кацнах" или по скоро плеснах на асфалта Щетите са едно витло, оператора го хвана страх и не снима самото кацане. На земята се видя счупено рогче на единия елерон. Сега незнам това ли е причината, това рогче в полет ли се е счупило, центровката ли е задна ?? Ще ми е интересно да споделите мнение за това неадекватно поведени на какво може да се дължи
Прилагам един клип от който не се вижда кой знае какво но все пак се добива някаква представа за полетното поведение на модела
Прилагам един клип от който не се вижда кой знае какво но все пак се добива някаква представа за полетното поведение на модела
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !
-
- Мнения: 46
- Регистриран: 20 сеп 2019 20:55
Re: P-36 Hawk
Центровка, ъгъл на поставяне на крилото, носещ профил - много фактори. Плюс крило с голяма разлика в хордите и се получава ефекта.
Кажи му на твоя оператор да снима хоризонтален кадър. Все още екраните са хоризонтални.
Кажи му на твоя оператор да снима хоризонтален кадър. Все още екраните са хоризонтални.
- Марин
- Мнения: 930
- Регистриран: 20 дек 2016 18:30
Re: P-36 Hawk
Според мен трябва да намалиш отклоненията по тангаж и крен, или да им направиш някаква крива.
-
- Мнения: 3272
- Регистриран: 08 дек 2016 17:20
- Местоположение: Хсково
Re: P-36 Hawk
Всички самолети и копията им, са трудни за каране.
Трябва.
– По-предна центровка-25-28%
–Диференциално отклонение на елероните, при несиметричен профил!При Яка е 15 гр надолу 25 гр нагоре.Това се прави защото крилото което се повдига от спуснатия елерон, има и увеличено съпротивление и го задържа назад!С вертикалното може да се помогне, но започва плъзгане, което при диедър, ниска скорост и тежък модел може да доведе до свредел!
До колкото се вижда от клипа си майстор пилот щом го докара до пистата!
Трябва.
– По-предна центровка-25-28%
–Диференциално отклонение на елероните, при несиметричен профил!При Яка е 15 гр надолу 25 гр нагоре.Това се прави защото крилото което се повдига от спуснатия елерон, има и увеличено съпротивление и го задържа назад!С вертикалното може да се помогне, но започва плъзгане, което при диедър, ниска скорост и тежък модел може да доведе до свредел!
До колкото се вижда от клипа си майстор пилот щом го докара до пистата!
Добри Грабчев
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта